کد خبر : 1366290 | 29 مهر 1395 ساعت 10:05 | 67.4K بازدید | 0 دیدگاه

چرا کره جنوبی حذف شد!

با اینکه تفاضل گل کره جنوبی مثبت 2 بود و می توانست بعد از عربستان در رتبه دوم جای بگیرد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند از جدول بازی ها کنار گذاشته شد.

چرا کره جنوبی حذف شد!

به گزارش "ورزش سه"، اولویت تیم ها در صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های جوانان آسیا طبیعتا امتیاز است اما در صورت مساوی بودن شرایط، ابتدا نتایج بازی های رو در رو محاسبه می شود و بعد تفاضل گل و اولویت های بعدی هم گل زده بیشتر و اخطارها است.


در پایان بازی های گروه a  تیم های عربستان – کره جنوبی و بحرین همگی با 6 امتیاز به کار خود پایان دادند و تفاضل گل تیم ها به ترتیب 4 – 2 و 1 بوده است و طبیعتا باید دو تیم عربستان و کره جنوبی به دور بعد صعود می کردند اما بر اساس قوانین ذکر شده بحرین اول شد و عربستان دوم و طبیعتا کره هم حذف شد!


در چنین شرایطی تیم تایلند از جدول بازی کنار گذاشته شد. نتایج سه تیم دیگر در بازی رو در رو محاسبه شد. هر سه تیم یک برد دارند. اما گل زده بحرین و عربستان 4 گل است و اولویت به تیم بحرین داده شد به این دلیل که بحرین در بازی رو در رو عربستان را با نتیجه 3- 2 شکست داده بود. کره جنوبی که 3 گل زده بود در رتبه سوم قرار گرفت و از صعود باز ماند.


نتایج سه تیم در بازی رو در رو از این قرار است:


*بحرین 3 – عربستان 2
*کره جنوبی 2 – بحرین یک
*کره جنوبی 1 – عربستان 2

دیدگاه‌ها