کد خبر : 1366413 | 29 مهر 1395 ساعت 19:00 | 166.3K بازدید | 0 دیدگاه

پایان التهاب و نگرانی با درخشش ژاپن

صعود جوانان ایران با سوپرگل رزاق پور

تیم جوانان ایران موفق شد در یک بازی سخت و نفسگیر با پیروزی مقابل یمن به دور دوم مسابقات قهرمانی زیر 19 ساله های آسیا صعود کند.

صعود جوانان ایران با سوپرگل رزاق پور

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پیروانی  دقایقی پیش با پیروزی یک بر صفر مقابل یمن  با گل رزاق پور (45) به دور دوم این رقابت ها صعود کرد . 

 

 

ترکیب ایران:

شهاب عادلی، ابوالفضل رزاق پور، عارف غلامی، نیما طاهری، محمد سلطانی مهر (67 علی طاهران)، رضا شکاری،  امید نورافکن(C)، مجتبی نجاریان(75 محمد غلامزاده)، شاهین عباسیان، رضا جعفری(84 رضا کرملاچعب)، مهدی مهدی خانی


سرمربی: امیرحسین پیروانی

 

 

شرح گل:
1 ـ صفر(ایران): در دقیقه 45 ابوالفضل رزاق پور، بازیکن شمالی و عضو تیم نساجی موفق شد از روی ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه به زیبایی دروازه یمن را باز کند. ضربه این بازیکن با عبور از دیوار دفاعی 6 نفره یمن و دور از دستان دروازه بان این تیم به گل پیروزی بخش شاگردان پیروانی تبدیل شد.

 

 

البته جوان های ایران در این پیروزی مدیون برد پرگل ژاپن مقابل قطر قهرمان دوره پیش این رقابت ها بودند. ژاپن با پیروزی 3 ـ صفر مقابل قطری ها به عنوان سرگروه صعود کرد و ایران نیز به عنوان تیم دوم روانه دور بعد شد.


ایران در دو بازی قبلی مقابل ژاپن و قطر به تساوی رسیده بود و امروز اولین برد خود را به دست آورد .بازی امروز تیم ملی در مقابل یمن به دلیل حساسیت خاص بازی چنگی به دل نزد اما در نهایت نتیجه مد نظر ما از آن بیرون آمد . دشواری این بازی بیشتر به این دلیل بود که ایران نگران تساوی قطر - ژاپن و حذف از تورنمنت بود .

 

1151454

 

در رده بندی این گروه بعد از تیم های ژاپن و ایران، قطر با چهار امتیاز در رده سوم ایستاد و یمن نیز با سه شکست پیاپی و قرار گرفتن در انتهای جدول، به کار خود پایان داد.


تیم فوتبال جوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی ساعت 19و 45 دقیقه دوشنبه هفته آینده به مصاف تیم اول گروه D که فردا مشخص می شود، خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها