کد خبر : 1366840 | 01 آبان 1395 ساعت 13:16 | 43.4K بازدید | 2 دیدگاه

نوراللهی و تجربه شیرین کاپیتانی پرسپولیس

احمد نوراللهی به عنوان آینده دارترین بازیکن پرسپولیس روز گذشته تجربه کاپیتانی این تیم را در دیدار تدارکاتی پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک جوان و شماره هشت پرسپولیس در اوج بدشانسی اش قرار دارد که هافبک های میانی این تیم شرایط خوب و قابل اعتمادی را پشت سر می گذارند و این مساله کار او را برای رسیدن به ترکیب اصلی سخت تر می کند.

 

1151801


نوراللهی که با توجه به فلسفه برانکو ایوانکوویچ قابلیت بازی در دو پست هافبک دفاعی و وینگر را داراست با توجه به شرایط کامیابی نیا که یکی از مهره های ملی پوش سرخپوشان محسوب می شود و همچنین امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده در حال حاضر نتوانسته به ترکیب اصلی دست یابد و بیشتر به عنوان یار تعویضی شانس بازی یافته است. با این حال او در دقایق کوتاه حضور نیز توانسته عملکرد خوبی در ترکیب تیم داشته باشد و برانکو ایوانکوویچ به او اعلام نیاز کرده است. شاید همین اتفاق نیز سبب شده تا در دیدار برابر جوانان این تیم بازوبند کاپیتانی این تیم را به او هدیه دهد تا تجربه شیرینی را در این آزمون پشت سر بگذارد.


نوراللهی که شایعه های فراوانی مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس با توجه به نیمکت نشینی پشت سر می گذارد بارها اعلام کرده چنین قصدی ندارد و موفق خواهد شد با تمرین و نمایش توانایی هایش به این خواسته دست یابد.

دیدگاه‌ها