کد خبر : 1367314 | 03 آبان 1395 ساعت 13:31 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

حرفه ای نیست بازیکنان تمرین نیایند؛

عباسی: قطعا مشکلات را حل می‌کنیم!

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان می گوید که در حال بازسازی ساختار مدیریتی و کادر فنی جدید این باشگاه است.

عباسی: قطعا مشکلات را حل می‌کنیم!

علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در مورد شرایط نامناسب این باشگاه و استعفای فرهاد کاظمی از سمت سرمربیگری این تیم به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: آقای کاظمی زحمات زیادی برای ما کشیدند و از دوستان خوب ما هستند ولی شرایط به جایی رسید که دیگر نتوانستند کار کنند و به صورت کاملا دوستانه از هم جدا شدیم؛ البته آقای کاظمی قول دادند که به عنوان مشاور در کنار ما باشند و بتوانیم از مشورت های ایشان استفاده کنیم.


وی در خصوص دلایل مشکلات جاری باشگاه سیاه جامگان افزود: مشکلات زیاد است و به دلایل زیادینتوانستیم به تعهدات خود عمل کنیم. تلاش می کنیم تا این مشکلات را رفع کنیم. در این شرایط یکی از گزینه های ما واگذاری تیم است که با چند گروه در این خصوص صحبت داشته ایم و در کنار آن هم پیگیر امور تیم هستیم.


وی در خصوص تعطیلی تمرینات این تیم و تحریم تمرین توسط بازیکنان ادامه داد: با رفتن کاظمی باید تیم را سر و شکل دهیم. چند روز است که تمرین نکردیم؛ از نظر قانونی پیگیری می کنیم و حرفه ای نیست که بازیکنان تمرین نکنند. از طرفی بازیکنان هم حق دارند، چون ما به دلایلی نتوانستیم به تعهدات خود عمل کنیم؛ درست است که ما مشکل داریم ولی نباید بازی مقابل نفت را رها کنیم. به دنبال ایجاد یک سری تغییرات هستیم و از فردا تغییرات را در کادر مدیریتی تیم ایجاد می کنیم و خبرآن را رسانه ای می کنیم و قول می دهم مشکلات به زودی رفع می شود.


مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در مورد سرمربی بعدی این تیم گفت: فعلا درصدد هستیم تا با برگزاری جلساتی مدیر فنی تیم را انتخاب کنیم و پس از ان و با مشورت با ایشان سرمربی بعدی را انتخاب می کنیم و قطعا این قول را به هواداران می دهیم که سیاه جامگان به روزهای خوب خود بر می گردد.


عباسی در خصوص دلایل این مشکلات گفت: مشکل اصلی ما اقتصادی استذ؛ با فناپ و بانک پاسارگاد قرارداد همکاری داشتیم و اصلا فکر نمی کردیم این دو شرکت بزرگ به تعهدات خود عمل نکنند.

 

دیدگاه‌ها