کد خبر : 1369077 | 10 آبان 1395 ساعت 14:20 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

بهزادی مامور پایان کدورت رجبی و دو و میدانی؛

"لیلا رجبی" را برمی گردانیم

نایب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی می گوید که لیلا رجبی هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده است به تیم ملی نخواهد؛ اما می خواهد بیشتر استراحت کند.

"لیلا رجبی" را برمی گردانیم

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تنش های بزرگ المپیک ریو برای ایرانی ها، پس از پرتاب وزنه لیلا رجبی به وجود آمد؛ جایی که کارشناس تلویزیون او را "بی غیرت" خواند تا از همان جا بانوی طلایی ایران در آسیا با دلخوری به کشور بازگردد. جسته و گریخته لیلا رجبی اعلام کرده بود دیگر نمی خواهد در تیم ملی پرتاب کند و حالا این موضوع بیشتر از همیشه بالا گرفته است.


پریسا بهزادی، نایب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی، که همراه لیلا رجبی به المپیک رفته بود، در جریان جزئیات این مساله است. او می گوید: «خانم رجبی هنوز رسما به ما اعلامی نداشته است که من به تیم ملی نخواهم آمد اما در هر صورت دلخوری هایی پیش آمده است که امیدوارم برطرف شود. لیلا در بازی های آسیایی و جهانی برای ایران مدال های ارزشمندی آورده است و به همین دلیل او ورزشکار با ارزشی برای ایران محسوب می شود. ضمن اینکه او خانم با اخلاقی است. بالاخره با گذر زمان یک سری مشکلات وجود دارد که امیدوارم حل شود.»

 

1153805


بهزادی که در المپیک ریو رجبی را همراهی می کرد، در جریان تمام اتفاقاتی که بعد از آن مسابقات برای او افتاد، قرار دارد. وی در مقابل این سوال که رجبی قطعا از تیم ملی جدا خواهد شد یا نه این پاسخ را دارد: «واقعا در المپیک اتفاقات خوبی رخ نداد و حاشیه های زیادی پیش آمد. من چند بار با لیلا صحبت کرده ام و واقعا دلخور بود و می گفت دیگر نمی خواهد به میدان برود. حالا مدت ها از آن روزها گذشته است و او نیاز به استراحت بیشتری برای ریکاوری روحی و جسمی دارد. من در روزهای آینده با او صحبت می کنم و ما از او می خواهیم که او یک بار دیگر به تیم ملی بازگردد؛ چرا که مسابقات مهمی پیش رو است.»


اینکه تا چه زمانی رجبی نیاز به استراحت دارد، موضوعی است که بهزادی در مورد آن می گوید: «ما وقتی از المپیک برگشتیم، ساعت 4 صبح بود و رجبی همان روز رفت و در لیگ پرتاب کرد. او ورزشکار قوی و با ارزشی است و برخی مسائل نیاز به گذر زمان دارد. قطعا با او صحبت می کنیم و تمام تلاش ما این است که لیلا رجبی را یک بار دیگر در لباس ایران ببینیم.»

دیدگاه‌ها