کد خبر : 1369114 | 10 آبان 1395 ساعت 16:26 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

قلعه نویی: دعا می‌کنم ملوان به لیگ برتر بیاید

سرمربی تراکتورسازی بعد از صعود تیمش با پیروزی مقابل ملوان به اعتراض نسبت به برنامه‌ریزی لیگ پرداخت.

قلعه نویی: دعا می‌کنم ملوان به لیگ برتر بیاید

به گزارش "ورزش‌ سه"، تراکتورسازی امروز موفق شد با تک گل محمد ایران‌پوریان مقابل ملوان در انزلی به پیروزی برسد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد. امیر قلعه‌نویی بعد از این پیروزی با تمجید از حریف گفت: «ما حرفه‌ای بازی کردیم. آن ها بازی برتری نشان دادند و بازی خوبی بود و ملوان هم می‌توانست برنده بازی باشد؛ اگر همین گونه بازی کند ملوان می‌تواند دوباره به لیگ برتر برگردد.»


امیر قلعه‌نویی که در فصل گذشته با حضور چند هفته‌ای در انزلی هدایت ملوان را برعهده داشت، در این خصوص ابراز امیدواری کرد که بار دیگر به سطح اول فوتبال بازگردند: «خوشحالم که دوباره به انزلی آمدم. یک ماه بیشتر در انزلی نبودم؛ اما پریشب دوستان به من یادبودی هدیه دادند. برای دو چیز برای انزلی دعا می‌کنم؛ یک ورزشگاهی که مستحق هواداران ملوان و انزلی باشد و دوم اینکه این تیم به لیگ برتر بیاید.»


وی در مورد مسائل حاشیه‌ای رخ داده در این بازی گفت: «اصلا چنین چیزی نبود. بازی درگیر شونده و خوبی بود و من که ندیدم؛ اگر بوده فیلم را می‌بینم.»


سرمربی تراکتورسازی، که رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده، با انتقاد از برنامه ریزی لیگ درباره تعطیلی مجدد آن گفت: «درباره لیگ نباید الان حرف زد سه هفته بازی می‌کنیم و بازی‌ها تعطیل می شود؛ الان لیگ معنی ندارد و صدر و ته جدول تیم‌ها محک نخورده اند. بازی‌ها باید پشت هم برگزار شود تا در مورد لیگ صحبت کنیم. ما در جام حذفی و لیگ برتر به دنبال قهرمانی هستیم.»

دیدگاه‌ها