کد خبر : 1369441 | 11 آبان 1395 ساعت 17:03 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

افزایش 76 رای برای وزیر‌شدن سلطانی‌فر

مسعود سلطانی فر به عنوان سومین وزیر ورزش وجوانان در تاریخ مدیریت دولتی کشورمان رای اعتماد گرفت.

افزایش 76 رای برای وزیر‌شدن سلطانی‌فر

به گزارش "ورزش سه"، او که پیش از این معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور بوده است، عضو غیرموظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، عضو سابق فراکسیون اصلاح طلبان  در چهارمین دوره شورای شهر تهران بوده است. وی معاون اسبق سازمان تربیت بدنی، قائم‌مقام مصطفی هاشمی‌طبا در زمان ریاست وی بر سازمان تربیت بدنی به مدت دو سال (در سال‌های ۱۳۷۴ و ۱۳۷۵ و همزمان معاونت اداری و مالی این سازمان)و عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.


سلطانی‌فر دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. وی عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و سابقه همکاری با حسن روحانی را داراست و به عنوان مسئول کمیته ورزش روحانی فعالیت کرده است. سلطانی‌فر به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر نیز انتخاب شده بود که پس از رفتن به میراث فرهنگی از شورای شهر تهران استعفا کرد.


سلطانی‌فر یکی از سه وزیر پیشنهادی کابینه حسن روحانی بود که موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس نهم نشد. وی که به عنوان وزیر ورزش و جوانان معرفی شده بود با ۱۱۷ رای موافق، ۱۴۸ رأی مخالف و ۱۸ رأی ممتنع موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نهم نشد.


سلطانی فر حالا با 193 رای موافق،72 رای مخالف و9 رای ممتنع،رسما وزیر ورزش و جوانان کشورمان شد.

دیدگاه‌ها