کد خبر : 1370714 | 16 آبان 1395 ساعت 17:07 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

هدف ما پیشرفت است؛

قنبرپور: توجهی به رقابت با استقلال نداریم

مصطفی قنبرپور مدیرآکادمی تیم پرسپولیس می گوید که موفقیت‌های اخیر رده های پایه پرسپولیس حاصل همدلی و نظمی است که در کل اعضای مجموعه وجود دارد.

قنبرپور: توجهی به رقابت با استقلال نداریم

به گزارش "ورزش‌سه"،  مصطفی قنبرزاده مدتی است مدیریت آکادمی پرسپولیس را در اختیار دارد و موفق شده با این تیم به نتایج خوبی دست یابد. برتری بر تیم مقاومت که از تیم های قدرتمند رده پایه فوتبال ایران است، معرفی برخی بازیکنان مثل طاهر خانی به تیم اصلی و برتری بر تیم استقلال طی سه بازی که با 2 پیروزی و یک تساوی همراه بوده است، از نقط روشن مدیریت جدید آکادمی پرسپولیس است.
 

مدیرآکادمی پرسپولیس در مورد روند خوب رده های پایه تیم پرسپولیس در چند مدت اخیر به خبرنگار ما گفت: بحث موفقیت برای ما مطرح نیست، از زمانی که من این کار را به عنوان مدیر آکادمی قبول کردم به دنبال آن بودیم تا با گزینش سریع، کادر فنی و بازیکنان را شکل دهیم. ما خیلی از بازیکنان خوب خود را از دست داده بودیم و آن ها به تیم های لیگ یک اضافه شده بودند.

 

وی ادامه داد: با اهمیتی که این موضوع برای آقای طاهری داشت به من این وظیفه را محول کردند و هدف هم پیشرفت کار بود و انگیزه را روی ارتقا رتبه مربیان با دانش در رده پایه گذاشته ایم. خوشبختانه این اتفاق افتاد و حاصل یکدلی و همدلی مدیریت، مربیان، سرپرستان، پزشکان، پرسنل، تدارکات و ... در کنار نظمی که حاکم بوده است و همراه جلساتی که برای تعامل و حل مشکلات برگزار می شد، خوشبختانه تا الان موفق شده ایم که کار جمعی خوبی داشته باشیم.

 

قنبرپور در مورد روند آماده سازی تیم برای نیم فصل دوم اظهار داشت: الان در نیم فصل هستیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد؛ البته تیم های دیگر در حال جذب بازیکنان جدید هستند؛ ما هم بیکار نبودیم و به دنبال این هستیم تا بازیکنانی جذب کنیم که در آینده خروجی داشته باشند و امیدواریم با همین روند در نیم فصل بتوانیم به رده های بالاتر جدول نیم نگاهی داشته باشیم.


مدیر آکادمی پرسپولیس در مورد نتایج خوب رده های پرسپولیس در رده های پایه مقابل رقیب دیرینه و کسب 2 پیروزی و یک تساوی در بازی های اخیر مقابل استقلال ادامه داد: ما بیشتر به دنبال پیدا کردن ضعف ها و قوت های خود هستیم و زیاد توجهی به این گونه مسائل نداریم. پایه کار ما روی پیشرفت است و خوشبختانه در همه رده ها هم اخلاقی و هم فنی و انضباطی شرایط خوبی داریم.


وی در مورد نتایج خوب رده های پایه پرسپولیس برابر مقاومت که یکی از قوی ترین تیم های این رده است و اینکه آیا پرسپولیس می تواند خود را در این رده هم به عنوان یک تیم مدعی مطرح کند، افزود: نمی خواهم این تیم را با تیم بزگسالان مقایسه کنم، اما پارسال هم که در ابتدای فصل در تیم بزرگسلان بودیم، روزهای اول نتایج خوبی نداشتیم ولی از همان ابتدای فصل در مصاحبه ها اشاره می کردیم که با همدلی، تعامل و ثبات می توانیم قهرمان شویم و در روز آخر قهرمانی را از دست دادیم. در رده‌های پایه معمولا نوسانات در نتیجه وجود دارد. ما یک بازی را به مقاومت باختیم و یک بازی را بردیم.


وی ادامه می دهد: مربیان در این رده سعی می کنند که فشار را از روی بازیکنان خود کم کنند و با آرامش بازی کنند و بعد از آن نتیجه مطرح می شود.

 

مصطفی قنبرپور در مورد بازیکنان مثل طاهرخانی که از رده های پایه پرسپولیس به تیم اصلی راه یافته اند و ادامه این روند توضیح داد: خوشبختانه با آقای برانکو در این زمینه تعامل خوبی داریم. بازیکنان جوانان و امید ما معمولا با تیم بزرگسالان تمرین می کنند. با توجه به هجمه و فشاری که همیشه بر تیم بزرگسالان وجود دارد، با تمام این احوال چند بازیکن داریم که با نظر برانکو به تیم بزرگسالان اضافه خواهند شد، تا هم بهتر شوند و هم اینکه کمک حال تیم باشند و امیدوارم بتوانیم بازیکنان بیشتری را به تیم بزرگسالان معرفی کنیم.

 

قنبرزاده در پایان ضمن تشکر از توجهی که به تیم های پایه می شود، بیان داشت: از همه مربیان و رده های پایه، تدارکات و سایر افرادی که به ما کمک می کنند تشکر می کنم. تشکر ویژه ای از اهالی رسانه داریم به خاطر توجه ویژه ای که به نتایج رده های پایه دارند. توجه رسانه ها باعث انگیزه بیشتر می شود و هدف ما هم فقط سلامت در کار است.

 

دیدگاه‌ها