کد خبر : 1370752 | 16 آبان 1395 ساعت 18:30 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

روز خوب ایرانی‌ها در لیگ روسیه؛

پیروزی مهم ترک با پاس طلایی محمدی

ترک گروژنی با پاس گل مدافع چپ ملی پوش ایرانی‌اش بازی را مساوی کرد و چهار دقیقه بعد از زنیت پیش افتاد و با برتری 2 بر یک به پیروزی رسید.

پیروزی مهم ترک با پاس طلایی محمدی

به گزارش "ورزش سه"، ترک گروژنی با بهره‌مندی از میلاد محمدی از ساعت 17:30 امروز در سیزدهمین بازی فصل لیگ روسیه در ورزشگاه آخمات آره‌نا میزبان زنیت سن‌پترزبورگ بود.


زنیت که به دنبال پیروزی برابر ترک و هم‌امتیازی با اسپارتاک مسکو در صدر جدول بود دقیقه 10 توسط مارک رابرت به گل اول رسید اما دقیقه 34 نفوذ محمدی مدافع ایرانی ترک گروژنی از جناح چپ محوطه‌ی جریمه و سانتر زمینی او را بکیم بالاج به راحتی تبدیل به گل کرد تا بازی مساوی دنبال شود؛ تنها چهار دقیقه بعد مجددا بالاج گل دیگری به ثمر رساند و باخت تیمش را به نتیجه 2 بر یک تغییر داد.


شاگردان رحیموف تا پایان مسابقه برتری 2 بر یک را نگه داشتند و به پیروزی ارزشمندی برابر تیم دوم جدول که با این باخت 28 امتیازی ماند و جایگاهش تغییر نکرد به دست آوردند.


محمدی در این مسابقه 90 دقیقه بازی کرد و تیمش با رسیدن به امتیاز 24، موقتا به رده سوم جدول صعود کرد؛ ضمن اینکه در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نتو بازیکن زنیت از زمین اخراج شد.

دیدگاه‌ها