کد خبر : 1371238 | 18 آبان 1395 ساعت 19:23 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

یوسفی:درگیری میناوند و کریمی را ندیدم

بازی پرحاشیه اکسین و خونه به خونه دو دقیقه قبل از اتمام نیمه تمام پایان یافت .

یوسفی:درگیری میناوند و کریمی را ندیدم

به گزارش "ورزش سه"، ارشاد یوسفی  دروازه بان اکسین درباره دیدارشان مقابل خونه به خونه و اتفاقات این بازی گفت: از اینکه 3 امتیاز این دیدار را کسب کردیم خوشحالیم، جنجال در این بازی از سمت ما نبود و از سوی هواداران حریف بود. کسب چنین نتیجه‌ای برای آنها سخت بود و احتمال چنین رفتاری از سوی هواداران دور از ذهن نبود. به نظرم این رفتارها دیگر در فوتبال منسوخ شده و نباید اینچنین به سمت داور حمله می‌برد. متاسفانه در این دیدار 10، 15 نفر از هوادارانمان که برای تشویق ما به ورزشگاه آمده بودند از سوی تماشاگران خونه به خونه به دلیل ضرب و شتم به بیمارستان منتقل شدند.


وی در ادامه گفت: ما برای برد مقابل خونه به خونه حاضر شدیم و اگر بازی را تماشا کرده باشید آنها موقعیت آنچنانی روی دروازه ما خلق نکردند حملات ما به سمت دروازه آنها بیشتر بود. ما به هدف برد در این دیدار حاضر شدیم که خب در نهایت پیروز میدان هم شدیم.


او درباره حضور در رتبه سوم جدول گفت: در حال حاضر چنین نتایجی در جدول به اعتقادم کاذب است و کسب رتبه اول یا پنجم و ششم هیچ فرقی با یکدیگر ندارد. با یک برد دو، سه پله بالا می‌روید و با یک باخت دو، سه پله پایین می‌آیید مهم کسب نتیجه  و  برد در هفته‌های پایانی است.


گلر اکسین قضاوت داور بازی را با توجه به اتفاقات این بازی خوب توصیف کرد: معتقدم قضاوت امروز آقای زرگر منصفانه و خوب بود، حتی اگر هم می‌باختیم باز هم می‌گویم که داوری ایشان خیلی خوب بود و تمام کارت‌ها و خطاهایی که ایشان اعلام کردند تماما درست و بجا بود.


یوسفی در رابطه با درگیری میناوند و کریمی گفت: آقای کریمی طبق عادت همیشگی‌شان 2، 3 دقیقه قبل از پایان بازی به رختکن می‌روند و طبق شنیده‌های ما با آقای میناوند درگیری لفظی داشتند که زمانی که ما به رختکن رفتیم این ماجرا تمام شده بود و ما فقط درباره‌اش شنیدیم و چیز خاصی ندیدیم.

دیدگاه‌ها