کد خبر : 1371502 | 19 آبان 1395 ساعت 19:01 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری: بازیکنانم با ترس برابر سایپا حاضر شدند

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: به دلیل باخت هفته گذشته ما برابر پارسه، بازیکنان من با ترس برابر سایپا حاضر شدند و همین باعث شد که ما عملکرد خوبی نداشته باشیم.

اکبری: بازیکنانم با ترس برابر سایپا حاضر شدند

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان بعد از پیروزی تیمش برابر سایپا گفت: باید بابت این بازی زیبا به هر دو تیم تبریک بگویم چرا که همان طور که پیش‌بینی می‌شد و انتظار می‌رفت هر دو تیم بازی بسیار خوبی را از لحاظ فنی و تاکتیکی از خود به نمایش گذاشتند.

 

اکبری درباره عملکرد شاگردان خود در این بازی گفت: عملکرد ما خوب نبود اما در ست چهارم و پنجم شرایط‌مان بهتر شد و توانستیم بازی را از حریف بگیریم. به دلیل شکست هفته گذشته برابر پارسه، تیم ما کمی با ترس بازی کرد چرا که اعتماد به نفس‌مان کمی پایین آمده است اما خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم.

 

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره علت تعویض سعید معروف در دو ست پایانی بازی گفت: سعید پاسوری در حد رده‌های جهانی است ولی خب ما در ست چهارم و پنجم تصمیم گرفتیم از سال‌افزون استفاده کنیم. حریف تیم ما را به خوبی آنالیز کرده بود و همین، علت تعویض این دو بازیکن بود. از این پس باید بیشتر از گذشته ضعف‌هایمان را شناسایی کنیم تا بتوانیم خیلی زود آن‌ها را برطرف کنیم.

 

او در پایان درباره صحبت‌های سرمربی تیم والیبال سایپا درباره داوری بازی تیمش برابر پیکان گفت: اینکه علت برد ما تنها داوری بوده است، نظر سرمربی تیم سایپاست و من نظری در این باره ندارم.

 

 

دیدگاه‌ها