کد خبر : 1371563 | 20 آبان 1395 ساعت 09:43 | 52.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب پیشنهاد لیورپول به مهاجم ایرانی در روسیه

در انتظار خداحافظی آزمون با روستوف

رفته رفته پیشنهاد باشگاه سرشناس انگلیسی به مهاجم ایرانی روستوف به سوژه اصلی محافل خبری روسیه تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که مجله معتبر گاردین از تحرکات باشگاه لیورپول برای خرید مهاجم ایرانی روستوف پرده برداشت و این بازیکن را به عنوان اولین خرید زمستانی صدرنشین لیگ برتر جزیره در ژانویه معرفی کرد سایت های معتبر خبری روسیه واکنش های متفاوتی به این موضوع نشان داده و هر یک از دید خود این ماجرا را تحلیل کردند.


نقطه مشترک تمام این رسانه های روس به جدی بودن فروش سردار آزمون به لیورپول با رقمی وسوسه کننده بر می گشت؛ تا جایی که همگی آنها از خداحافظی غیرمنتظره سردار ایرانی با طرفدارانش در روستوف تا ژانویه خبر دادند. Sovsport، SportsRu، Championat و ... در واکنش به ابراز علاقه لیورپول به خرید آزمون هر یک گزارش ها و تحلیل های جالبی روی خروجی خود قرار داده و مدعی شدند نمایش خوب این بازیکن در مصاف با آتلتیکومادرید باشگاه انگلیسی را مجاب کرده تا پرنده آسمانی فوتبال ایران را به خدمت گرفته و جانشین سادیو مانه کند.


در این بین برخی رسانه های روسی هم بودند که مدعی شدند با آمار ضعیف گلزنی آزمون در این فصل از رقابت های لیگ برتر روسیه امکان چنین انتقالی بسیار اندک است و تنها رسانه های انگلیسی با مطرح کردن آن بازار نقل و انتقالاتی فوتبال کشورشان را داغ تر از همیشه کرده اند. با این وجود جوی که بعد از پیشنهاد لیورپول به سردار آزمون به راه افتاده، نشان می دهد که بیشتر اهالی فوتبال و کارشناسان این کشور در انتظار خداحافظی مهاجم مستعد و 22 ساله ایرانی با روسیه و ورودش به یک لیگ معتبر اروپایی هستند.

 

1156078

 

1156079

 

1156080

 

1156081

 

1156082

 

دیدگاه‌ها