کد خبر : 1372580 | 24 آبان 1395 ساعت 16:06 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد مربی الجیش از سیستم تیم ملی سوریه

مقرش، مربی سوری تیم الجیش قطر به دعوت نشدن سه مهاجم سوریه ای به تیم ملی این کشور معترض است.

انتقاد مربی الجیش از سیستم تیم ملی سوریه

به گزارش"ورزش سه"، عبداللطیف مقرش، مربی اهل سوریه تیم الجیش قطر، درباره بازی تیم ملی ایران برابر سوریه این گونه سخن گفت:


بازی ایران سوریه را چگونه می بینید؟


تیم ملی ایران در صدر گروه قرار دارد و می خواهد این اقتدار را حفظ کند از سوی دیگر تیم سوریه در بازی آخر برابر تیم قطر شکست خورد و می خواهد با یک برد خود را به رقابت ها باز گرداند. از این رو این بازی می تواند بسیار جذاب باشد چرا که هر دو تیم به دنبال برد هستند.


تاثیر غیبت بازیکنان ایران در بازی سوریه را چگونه ارزیابی می کنید؟


بالاخره غیبت 4-5 بازیکن اصلی ایران به دلایل مختلف در این بازی بسیار مهم است و سوریه باید از آن استفاده کند؛ اما این اتفاقات برای برد کافی نیست. مطمئنا تیمی مانند ایران به چند بازیکن متکی نیست و بعید است در نظم این تیم خصوصا در دفاع تاثیرگزار باشد.


چگونه تیم سوریه می تواند برنده باشد؟


مهم ترین فاکتور، نظم و نظام دفاعی است که در برابر حملات ایران در دفاع دچار مشکل نشویم. ما در این بازی باید تعادل بین حمله و هافبک داشته باشیم. میل به پیروزی تیم ما باید بسیار قوی تر باشد و اشتباهات ممکن را به حداقل برسانیم و باید در این بازی صبر و شکیبایی داشته باشیم.

 

توصیه شما به ایمن حکیم، سرمربی سوریه چیست؟


من باید به سرمربی تیم بگویم که باید روش دفاعی در رقابت های انتخابی را از دوش تیمش بردارد. ابزار هر مربی بازیکن است و مطمئنا حتی مورینیو جای او بیاید این روش را انتخاب نمی کند. وقتی فراس الخطیب، عمر السوما و جهاد الحسین را می توانیم داشته باشیم آیا روش دفاعی درست است؟ من مطمئنم اگر این سه نفر به تیم دعوت شوند، تیم تغییر زیادی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها