کد خبر : 1373143 | 26 آبان 1395 ساعت 18:42 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک کلین شیت دیگر این بار با سوشا(عکس)

تیم ملی ایران در پنجمین دیدار خود هم موفق شد بدون گل خورده زمین مسابقه را ترک کند.

به گزارش "ورزش‌سه"،  دیدار سوریه و ایران در شرایطی برگزار شد، که با مصدومیت علیرضا بیرانوند، علامت سوال بسیاری از کارشناسان فوتبال، تصمیم کی‌روش برای انتخاب گلر اصلی تیم ملی بود.

 


محمدرضا اخباری، محمد رشید مظاهری و سوشا مکانی سه دروازه بانی بودند که کی روش با خود به مالزی برد و در کمال تعجب بسیاری از فوتبال دوستان، ترجیح داد از سوشا مکانی در چارچوب دروازه تیم ملی استفاده کند.


 سوشا مکانی فصل گذشته عملکرد با ثباتی در ترکیب پرسپولیس نداشت ولی با پیوستن به میوندالن و دور شدن از فوتبال ایران (چیزی که مورد علاقه کی‌روش بود) به علاوه نمایش قابل قبول در این تیم، توانست بار دیگر به تیم ملی بازگردد و در مقابل سوریه هم با ثبت یک کلین شیت و ادامه کلین شیت های تیم ملی، نمره قبولی بگیرد.


البته هنوز هم تصمیم کی‌روش برای انتخاب مکانی از نقاط ابهام ترکیب تیم ملی برابر سوریه بود؛ شاید انتخاب کی روش بار دیگر پیغامی به بازیکنان تیم ملی بود که در ایران نمانند و شاید هم کی روش به دلیل تجربه بیشتر مکانی نسبت به رقبای دیگر و شرایط مشابه زمین های نروژ به آن چه در سوریه دیدیم، سوشا مکانی را در این دیدار به عنوان یار ثابت به زمین فرستاد، تا ششمین دیدار ملی خود را با ثبت یک کلین شیت پشت سر بگذارد.

 

1157528

دیدگاه‌ها