کد خبر : 1375035 | 05 آذر 1395 ساعت 08:59 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

اخلاق پسند:

بعد از 4 سال در تور جهانی شرکت کردم

ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: شکاف ایجاد شده بین بازیکنان مربوط به دوره قبل فدراسیون است و باید در آینده کمتر شود.

 بعد از 4 سال در تور جهانی شرکت کردم

به گزارش "ورزش سه"ف محمدرضا اخلاق پسند در گفت‌وگو با خبرنگارفارس، در مورد حضورش در تورهای جهانی تنیس روی میز ارتیش و سوئد اظهار داشت: رضای کننده بود و خودم از عملکردم راضی هستم. بعد از 4 سال دوری از تورهای جهانی فکر می‌کردم خیلی از حریفانم عقب باشم، اما رقابت نزدیکی داشتم.

 

وی ادامه داد: در سه بازی که حریفان رنکینگ نزدیک به 130، 140 داشتند، شانس زیادی برای برد داشتم و باید برنده می‌شدم، اما چون وقفه زیادی افتاده بود، نشد. با این وجود اصلا ناراحت نیستم.

 

ملی‌پوش تنیس روی میز عنوان کرد: من فعلا در رنکینگ جهانی حضور ندارم و به همین دلیل قرعه و گروه بدی نصیبم شد و فکر می‌کنم با این مسابقات در رده 350 و نزدیک به آن قرار بگیرم. 

 

اخلاق‌پسند در مورد اینکه سرمربی تیم ملی گفته است، فاصله بین نوشاد با سایر بازیکنان زیاد است، گفت: سرمربی هم حق دارد و وقتی تیم یک دستی داشته باشد، خیالش راحت‌تر است. این موضوع به فدراسیون قبلی باز می‌گردد که باعث شد شکاف و فاصله بین نفرات تیم ملی به وجود بیاید. آخرین تور جهانی که رفتم سال 2012 بود و برای اینکه ما را خراب کنند، کارهای دیگری کردند که تلف شدن بیت‌المال بود و فایده‌ای هم نداشت.

 

وی با اشاره به اینکه بازیکن حرفه‌ای باید سالانه در 2 تا سه مسابقه بین المللی شرکت کند، گفت: نگرانی الان سرمربی به خاطر برنامه ریزی دوره قبلی فدراسیون است، اما از این به بعد باید این فاصله کمتر شود و فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان باید تلاش کنند. سرمایه گذاری خوبی هم صورت بگیرد. خوشبختانه مسئولان فدراسیون هم خودشان بازیکنان تیم ملی بوده‌اند و شرایط را می‌دانند.

 

وی در مورد اینکه برای لیگ برتر با کدام تیم به توافق رسیده است، گفت: با دانشگاه‌آزاد تقریبا به توافق نهایی رسیده‌ام و طی روزهای آینده همه چیز نهایی می‌شود.

 

دیدگاه‌ها