کد خبر : 1375763 | 08 آذر 1395 ساعت 16:10 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

آمار باورنکردنی دیدار سوسیداد و بارسلونا

بارسلونا شب گذشته برابر سوسیداد، پس از مدت ها در لالیگا مالکیت توپ و میدان را به حریف خود واگذار کرد که در نوع خود بسیار عجیب است.

آمار باورنکردنی دیدار سوسیداد و بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، فلسفه بازی بارسلونا متکی به حفظ توپ و کنترل حریف است و پاسکاری های متوالی، یکی از اساسی ترین نکاتی است که در تمام بازی های بارسا دیده می شود؛ اما شب گذشته در زمین سوسیداد، شاهد یک بارسلونای ناشناخته بودیم و این حریف بود که در تمام نقاط زمین برتر از آبی اناری ها نشان می داد.

بارسا در شرایطی به لطف گل مسی توانست با یک امتیاز ورزشگاه آنوئتا را ترک کند که حتی نشریات چاپ بارسلون نیز این تساوی را به یک معجزه دانسته اند.

 

 

1159931

 

 

آمار این بازی نیز در نوع خود عجیب است.

بارسلونا مالکیت توپ را 52 به 48 به سوسیداد واگذار کرد؛ سوسیداد 17 به 10 در شوت زنی نسبت به بارسا موفق تر عمل کرد؛ ضمن اینکه شوت های داخل چارچوب نیز 6 به 2 به نفع تیم میزبان بود.

در کرنرها نیز 8 به 6 برتری از آن سوسیداد بود و جالب اینکه گلر بارسا 11 مهار داشت؛ در حالیکه گلر سوسیداد تنها یک بار مجبور به واکنش در تمام 90 دقیقه شد.

 

این آمار در پایان نیمه اول برای بارسلونا بدتر نیز بود. بارسا تا دقیقه 41 حتی موفق به ورود به محوطه جریمه سوسیداد نیز نشده بود.

دیدگاه‌ها