کد خبر : 1376156 | 10 آذر 1395 ساعت 17:17 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

ابطحی: استقلال دست کمی از تراکتور ندارد

میلاد ابطحی بازیکن تیم فوتبال صبای قم می گوید استقلال به مانند تراکتور یک حریف سرسخت است و دست کمی از آنها ندارد.

ابطحی: استقلال دست کمی از تراکتور ندارد

به گزارش "ورزش سه"، میلاد ابطحی درباره دیدارشان با استقلال تهران گفت: «بازی‌مان مقابل استقلال سخت است امیدوارم بتوانیم در شهر خودمان و با شرایط میزبانی از حریف امتیاز بگیریم ولی استقلال هیچ شهری برایش مهم نیست و در همه جا هوادار دارد اما در مقابل آنها از آشنایی‌ زمین بهره می‌بریم. ما برای این بازی برنامه های بسیاری داریم که ان شاالله از سد حریف بگذریم، ما فقط به برد فکر می کنیم»


وقتی می‌پرسیم از تجربه دیدار قبلی‌ در رقابت‌های جام‌حذفی مقابل آنها بهره می‌برند یا خیر او پاسخ می‌دهد: «خب، قطعا از آن تجربه استفاده می‌بریم اگرچه آنها هم به واسطه آن دیدار روی ما شناخت دارند و هر دو تیم از نقاط ضعف و قوت یکدیگر استفاده می‌کنند.»


او با مقایسه دیدار تراکتور و استقلال خاطرنشان کرد: «استقلال از نظر تیمی دست کمی از تراکتور ندارد حالا شاید ابتدای فصل نتوانست آنطور که باید و شاید نتیجه بگیرد اما در کل با نتایجی که در این هفته‌ها گرفته نشان داده که همچنان جزو مدعیان صدرنشین است. دیدار مقابل تراکتورسازی هم از حساسیت خاصی برخوردار بود اگرچه می‌توانستیم از سد حریف بگذریم اما در کل آنها تیم پرمهره‌ای در لیگ محسوب می‌شوند.»


وی در ادامه افزود: «نمی‌توان گفت که استقلال به نسبت تراکتورسازی ضعیف‌تر است و ما بازی راحت‌تری مقابل آنها داریم، تراکتور در هفته گذشته آنقدرها موقعیت نداشت و روی اتفاق گل اول را دریافت کردیم و گل دوم آنها هم پنالتی بود. تا انتها روی دروازه حریف فشار آوردیم و حتی توانستیم یک گل به ثمر برسانیم اما نشد در نهایت نتیجه را تساوی کنیم یا ببریم. »


ابطحی درباره گلزنی‌اش مقابل استقلال می‌گوید: «در ذهنم به گلزنی فکر می‌کنم حالا نه استقلال بلکه مقابل همه تیم‌ها اما بیشتر از هر چیزی به دنبال آن هستم که دستوراتی که مربیان از من می‌خواهند را در زمین اجرا کنم.»

دیدگاه‌ها