کد خبر : 1376250 | 11 آذر 1395 ساعت 01:20 | 56K بازدید | 1 دیدگاه

توقف بارسلونا برابر هرکولس در کوپا دل ری

بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری در خانه هرکولس به تساوی 1-1 رضایت داد.

توقف بارسلونا برابر هرکولس در کوپا دل ری

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار لوئیز انریکه به بیشتر بازیکنان اصلی اش استراحت داد و بازیکنان ذخیره این تیم نتوانستند از سد تیم نه چندان قدرتمند هرکولس عبور کنند.

 

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود. آلکاسر می توانست در دقیقه 10 بارسا را پیش بیندازد اما واکنش خوب دروازه بان هرکولس، مانع از گلزنی او شد.

 

 

1160368

 

 

برتری شاگردان انریکه ادامه داشت و چند موقعیت خوب دیگر روی دروازه میزبان ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هرکولس بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه سیلسن در دقیقه 49، یک موقعیت خوب را از این تیم گرفت، داوید ماینس در دقیقه 52، میزبان را پیش انداخت. روی ارسال سالیناس بود که ماینس روی تیر دوم و در حالی که مدافعان بارسا از او غافل شده بودند، دروازه را باز کرد.

 

1160369

 

اما این برتری تنها 6 دقیقه پایدار بود و کارلس النیا موفق شد خیلی زود گل تساوی را به ثمر برساند. او که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک ضربه تماشایی، بویگس را مغلوب کرد.

 

چند دقیقه بعد بارسا می توانست به گل دوم برسد اما این بار مدافعان هرکولس دروازه تیم شان را بسته نگه داشتند.

 

در ادامه باز هم این بازیکنان میهمان بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها