کد خبر : 1377156 | 14 آذر 1395 ساعت 08:15 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

مقانلو: المپیک درس بزرگی برای تکواندو ایران بود

بیژن مقانلو می‌گوید که المپیک درس بزرگی برای تکواندو بوده و باید از این تجربه در ادامه راه استفاده کرد.

مقانلو: المپیک درس بزرگی برای تکواندو ایران بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص اردوهای آمادگی تیم ملی تکواندو برای حضور در جام جهانی و رقابت‌های گرندپری، گفت: اردوها خیلی خوب پیش می‌رود. تنها مشکل ما سرماخوردگی ملی‌پوشان است که گریبان‌گیر چهار تن از تکواندوکاران شده و کمی ناخوش هستند. عصر امروز (یکشنبه) آخرین تمرین را برگزار می‌کنیم و بامداد سه‌شنبه راهی کشور آذربایجان می‌شویم.

 

وی در خصوص رقبای تیم ایران، گفت: همه تیم‌ها خوب هستند و هر هشت تیمی که برای جام جهانی می‌آیند به دنبال مقام هستند. متاسفانه همه فکر می‌کنند مدال را برای تکواندوی ایران کنار گذاشته‌اند در حالی‌که همه کشورها برای مدال تلاش می‌کنند. ما در المپیک شاهد این تجربه بودیم و به مدال نرسیدیم. المپیک درس بزرگی برای تکواندوی ایران بود. همه دیدند که با کوچک‌ترین غفلت مدال از دست می‌رود.

 

مقانلو افزود: در جام جهانی تیم‌ها می‌توانند از دو بازیکن با ملیت‌های دیگر استفاده کنند. به همین دلیل آن‌چنان شناختی روی رقبا نداریم، زیرا نمی‌دانیم که تیم‌ها بازیکن گرفته‌اند یا خیر.

 

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به تغییر وزن عاشورزاده اظهار کرد: خدابخشی و عاشورزاده ارتقای وزن خواهند داشت. خدابخشی که در اردوها حاضر نشد و عاشورزاده تنها در جام جهانی در کنار تیم خواهد بود. تنها مهدی جلالی را به عنوان ذخیره می‌بریم و بقیه در گرندپری و جام جهانی مبارزه خواهند کرد. بیشتر سعی داریم از بازیکنان جوان استفاده کنیم تا پشتوانه المپیک 2020 باشند.

 

مقانلو در پایان در خصوص نصر آزادانی، گفت: بهترین نفری که در حال حاضر می‌توانست به تیم ملی کمک کند نصر آزادانی بود، در این شرایط او بهترین فاکتورها را برای مربیگری دارد. خدا را شکر که به تیم خیلی کمک کرده است.

دیدگاه‌ها