کد خبر : 1378213 | 18 آذر 1395 ساعت 09:35 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: گاهی بازیکنانم با اعصابم بازی می‌کنند

توماس توخل، سرمربی دورتموند پس از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل رئال مادرید به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت.

توخل: گاهی بازیکنانم با اعصابم بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، دورتموندی ها در این بازی مقابل رئال مادرید به یک تساوی شیرین دست پیدا کردند تا به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شوند.بروسیا دورتموند که با دو گل از حریفش عقب بود در نهایت با یک تساوی دراماتیک در سانتیاگو برنابئو مرحله گروهی را به عنوان صدرنشین به پایان برد.

 

بعد از دو گل کریم بنزما، پیر امریک اوبامیانگ با زدن گل اول دورتموند امید را به اردوی زنبور ها برگرداند و در دقایق پایانی او روی پاس امره مور در موقعیتی خوب صاحب توپ شد و پایه گذار گل تساوی بخش مارکو رویس شد.توماس توخل از کنار خط احساس می کرد اوبامیانگ باید زودتر به رویس پاس می داده و موقعیت از دست رفته است در حالی که زمان بندی پاس اوبا عالی بود.

 

1161088

 


توخل گفت: "چون این گل بسیار حیاتی بود احساس کردم اوبامیانگ یک لحظه دیر پاس داد اما انگار اینگونه نبود و مارکو توانست با سرعت بالایش به توپ برسد و آن را تبدیل به گل کند. بازی های تیم ما فوق العاده هستند اما گاهی با اعصاب شما بازی می کنند. ما شروع خوبی داشتیم اما بعد دو اشتباه پیش پا افتاده داشتیم. ما در آن دو لحظه تصمیمات اشتباهی گرفتیم اما در نهایت این بازی پایانی خوش داشت و ما از نتیجه خوشحالیم."


علیرغم سرگروهی دورتموند ممکن است به مصاف تیم هایی مثل پی اس جی و منچستر سیتی برود. سایر رقبای احتمالی آنها بنفیکا، پورتو و سویا هستند.

دیدگاه‌ها