کد خبر : 1379495 | 22 آذر 1395 ساعت 20:18 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

برد نزدیک پتروشیمی در شب باخت دانشگاه آزاد

رقابتهای هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی نزدیک پتروشیمی برابر شهرداری گرگان و شکست نفت آبادان و دانشگاه آزاد پی‌گیری شد.

برد نزدیک پتروشیمی در شب باخت دانشگاه آزاد

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال ایران با برتری پتروشیمی و شکست نفت آبادان همراه بود. در جریان دیدارهای این هفته نفت آبادان که به تازگی بازیکنان خارجی‌اش را تغییر داده میزبان شهرداری کاشان بود که در این دیدار با نتیجه نزدیک 84 بر 82 تن به شکست داد تا کاشانی‌ها شگفتی‌ساز هفته هفتم نام بگیرند.

 

در دیگر دیدار این هفته دانشگاه آزاد در اراک به مصاف شهرداری این شهر رفت و با نتیجه 78 بر 67 تن به شکست داد تا شاگردان کوهیان یک باخت خارج از خانه را تجربه کنند.

 

پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین لیگ برتر در این هفته به گرگان سفر کرده بود و در این شهر توانست با نتیجه نزدیک 85 بر 81 شهرداری این شهر را شکست دهد.

گرگانی‌ها با اضافه شدن بازیکنان خارجی‌شان شرایط بهتری را کسب کردند و برابر پتروشیمی نشان دادند که می‌توانند نتایج بهتری هم کسب کنند.

 

چهارمین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال نیز در تبریز برگزار شد جایی که شهرداری این شهر 67 بر 60 نیروی زمینی را از پیش رو برداشت.

آخرین دیدار این هفته بین دو تیم شیمیدور تهران و لوله آس شیراز در حال برگزاری است.

دیدگاه‌ها