کد خبر : 1379820 | 24 آذر 1395 ساعت 00:06 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

شکست آرسنال در خانه اورتون

آرسنال در دیداری خارج از خانه مقابل اورتون با نتیجه 2-1 مغلوب شد و فرصت رسیدن به چلسی در صدر جدول لیگ برتر را از دست داد.

شکست آرسنال در خانه اورتون

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آرسن ونگر در این دیدار ابتدا با گل الکسیس سانچس از حریف پیش افتادند اما اورتون با زدن دو گل در دقایق پایانی دو نیمه، توانست به سه امتیاز شیرین این دیدار دست پیدا کند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 

بازی به همین شکل در جریان بود که آرسنال روی تعلل خط دفاعی اورتون به گل رسید. خطای جاگیلکا روی کوکلین، یک ضربه آزاد نصیب توپچی ها کرد. الکسیس سانچس پشت توپ قرار گرفت و ضربه نه چندان خوبش، بعد از برخورد به مدافع حریف تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

 

1163613

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و ابتکار عمل را در دست گرفت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. اما تلاش بازیکنان این تیم سرانجام در دقیقه 44 به ثمر نشست. روی ارسال لیتون بینز از سمت چپ، شیموس کولمن با یک ضربه به موقع، توانست کار را تمام کند و کار را به تساوی بکشد. به این ترتیب، نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

1163615

 

نیمه دوم را اورتون بهتر آغاز کرد اما این آرسنالی ها بودند که اولین موقعیت خطرناک این نیمه را در دقیقه 55 ایجاد کردند اما اوزیل نتوانست از این فرصت استفاده کند.

 

در ادامه شدت حملات اورتونی ها بیشتر شد و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه باز کردن دروازه آرسنال پیش رفتند تا اینکه در دقیقه 84 به گل برتری رسیدند. روی یک ضربه کرنر بود که اشلی ویلیامز بالاتر از مدافعان آرسنال توانست با ضربه سر، دروازه پتر چک را باز کرد.

 

 

1163623

 

 

در دقایق پایانی آرسنالی ها کاملا پیش کشیدند و تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما بازیکنان میزبان با چنگ و دندان از دروازه شان مراقبت کردند. حتی اخراج فیل جاگیلکا که در دقایق پایانی کارت زرد دومش را دریافت کرد، تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و آرسنال در گودیسون پارک با نتیجه 2-1 شکست خورد.

دیدگاه‌ها