کد خبر : 1380111 | 25 آذر 1395 ساعت 09:41 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: از تجارب بازی های قبل استفاده کردیم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد پیروزی برابر میدرلزبورو و نیمکت نشین کردن کاریوس صحبت کرد.

کلوپ: از تجارب بازی های قبل استفاده کردیم

به گزارش "ورزش سه"، دیشب لیورپول موفق شد با 3 گل از سد میدلزبورو گذر کرده و بعد از 2 نتیجه نامطلوب، 3 امتیاز را از آن خود کند.

 

نیمکت نشینی کاریوس: "زندگی همیشه شرایط مطلوبی را برای ما رقم نمی زند. اما همه بازیکنان مانند پسران من هستند و من سعی می کنم تا حدالامکان از آنها محافظت کنم. اما در بعضی از مواقع انسان تصمیماتی می گیرد که خیلی به آن علاقه ندارد. من از کیفیت کاریوس خبر دارم اما در چند بازی اخیر او خوب نبوده است. در این شرایط، قضاوت کردن درباره او هیچ اهمیت و تاثیری ندارد و با توجه به چند بازی نیمکت نشینی مینیوله، او به میدان رفت. همه چیز در لیورپول به همین شکل است و یک فضای رقابتی بر تیم حاکم است".

 

 

1163856

 

 

پیروزی برابر میدلزبورو: "حریف ما گاهی مالک توپ بود و گاهی مانند تیم هایی مثل آرسنال و منچسترسیتی با استفاده از ضدحملات بازی کرد. ما از تجارب بازی های قبلی استفاده کردیم و برنده شدیم. از کسب این نتیجه احساس رضایت دارم".

 

دبل آدام لالانا: "او بازیکن بسیار خوبی است و من از کیفیت فعلی او راضی هستم. یک سال پیش در دفتر من با هم صحبت کردیم و من در آن مقطع نیز از او راضی بودم اما لالانا خودش فکر می کرد که گلزن خوبی نیست. اما دو گلی که امشب به ثمر رساند نشان از شرایط و موقعیت مطلوب او دارد".

دیدگاه‌ها