کد خبر : 1380146 | 25 آذر 1395 ساعت 11:40 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: عصبانیت رونی به خاطر تعویض نبود

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که وین رونی از پنالتی اعلام نشده برای تیمش در دقیقه 88 عصبانی بود.

مورینیو: عصبانیت رونی به خاطر تعویض نبود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو شب گذشته به مصاف کریستال پالاس رفتند و در نیمه اول با گل مشکوک پوگبا از حریف پیش افتادند ولی جیمز مک آرتور موفق شد کار را به تساوی بکشاند. با این حال زلاتان روی پاس پوگبا گل دوم را به پالاس زد تا یونایتد 3 امتیاز بازی را کسب کند.

 

یک صحنه مشکوک در دقیقه 88 بازی رخ داد، جایی که گل خوان ماتا توسط داور آفساید اعلام شد و توپ برخوردی مشکوک به هند پنالتی با دست جوئی لدلی شد. همین موضوع نیز اعتراض رونی را به همراه داشت.


مورینیو در این رابطه گفت:"  او از پنالتی که به نفعمان اعلام نشد عصبانی بود. او با داور جر و بحث می‌کرد، همینطور با داور چهارم بازی."

 

 

1159252

 

 

سرمربی شیاطین سرخ همچنین اعلام کرد که مصدومیت اریک بیلی، مدافع تیمش از دیگر زانویش است که پیشتر مشکلی نداشت.


بیلی در جریان شکست 4-0 مقابل چلسی از ناحیه لگامنت دچار مصدومیت شد و تنها 3 بازی پس از بازگشت به میادین در جریان دیدار شب گذشته مقابل کریستال پالاس، از ناحیه زانو بار دیگر دچار مصدومیت شد. با این حال مورینیو مدعی شد که دیگر زانوی او دچار مشکل شده است.


او گفت:" همان زانوی قبلی اش مصدوم نشده بلکه دیگر زانو مشکل پیدا کرده است. بنابراین مصدومیت قبلی به سراغش نیامده است. البته که از بعدی دیگر دچار مشکل شده ولی او شخصیت فوق العاده ای در تقابل با مصدومیت ها نشان داده و تا حد ممکن تلاش می‌کند.

دیدگاه‌ها