کد خبر : 1380235 | 25 آذر 1395 ساعت 16:32 | 94.3K بازدید | 0 دیدگاه

گل جنجالی رونالدو در جام‌جهانی باشگاه‌ها(عکس)

گل دقیقه 93 کریستیانو رونالدو به آمه ریکا ابتدا مردود اعلام شد و یک دقیقه بعد داور بازی آن را پذیرفت تا هم پای بهترین بازیکن دنیا به گلزنی در جام جهانی باشگاه ها باز شود و هم برتری رئال پررنگ تر.

به گزارش "ورزش سه"، رئال تا دقیقه 93 بازی با آمه ریکا در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها با یک گل پیش بود و صعودش به فینال حتمی که خامس با پاس تودر خود رونالدو را روانه دروازه حریف کرد و این بازیکن نیز با شوتی دقیق توانست حساب کار را 2-0 کند.

 

 

1163992

 

 

1163991

 

1163990

 

 

کمی بعد داور بازی پس از مشورت با ناظران ویدئوچک کنار زمین، گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد؛ اما یک دقیقه بعد و پس از بررسی های دقیق تر مشخص شد که گل رونالدو صحیح بوده است.

رونالدو و بازیکنان آمه ریکا از این دوگانگی تصمیم داور گیج شده بودند؛ با این حال داور پروئیایی توپ را به وسط زمین برد و پس از پذیرفتن گل رونالدو، سوت پایان بازی را به صدا در آورد.

 

نیمه اول نیز در یک صحنه، کریم بنزما در موقعیت آفساید به گل رسیده بود و با وجود واضح بودن آفساید وی، داور دستور بازبینی صحنه توسط ویدئوچک را داد.

لازم به ذکر است که طرح استفاده از ویدئو چک در فوتبال برای اولین بار در جام جهانی باشگاه های امسال مورد استفاده قرار گرفته است. در بازی کاشیما و ناسیونال کلمبیا نیز تیم ژاپنی به کمک ویدئو چک توانسته بود صاحب یک پنالتی شود.

دیدگاه‌ها