کد خبر : 1380542 | 26 آذر 1395 ساعت 22:07 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبالمان از جایگاه‌مان بالاتر است

برگی‌زر: پدیده مقابل پرسپولیس نبودیم

مدیرعامل پدیده خراسان گفت: با توجه به تحلیل ناشی از بازی در زمین گل‌آلود مشهد و اتفاق تلخی که بعد آن برای آقای مهاجری رخ داد، مقابل استقلال، آن پدیده‌ مقابل پرسپولیس نبودیم.

برگی‌زر: پدیده مقابل پرسپولیس نبودیم

هادی برگی‌زر در گفتگو با خبرنگار «ورزش سه» با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی با استقلال بازی بسیار خوبی بود اما تیم ما به دلیل خستگی ناشی از بازی در زمین گل‌آلود برابر پرسپولیس و فاصله زمانی کمی که تا بازی با استقلال داشت در نیمه‌دوم تحلیل رفت و آن تیم شادابی که تا آخر جلوی پرسپولیس، بی‌محابا فوتبال بازی کرد نبود.

 

وی افزود: به هر شکل ما پس از شکست مقابل پرسپولیس که بر روی اشتباه سهوی بازیکنان در واپسین ثانیه‌ها رخ داد، قریب به سه روز هم آقای مهاجری را به دلیل درگذشت پدرشان در اختیار نداشتیم و در مجموع همه عوامل دست به دست هم داد تا تیم همیشگی نباشیم و در روزی که می‌توانستیم لااقل یک امتیاز را از تهران به خانه بیاوریم باز هم مثل بازی با پرسپولیس دست خالی ماندیم در صورتیکه استحقاق ما چیز دیگری بود.

 

مدیرعامل پدیده خراسان با بیان اینکه اکثر کارشناسان فوتبالی معتقدند پدیده فراتر از جایگاه خود در جدول بازی می‌کند تاکید کرد: واقعیت این است که فوتبال ما به جایگاه‌مان در جدول نمی‌خورد و همین موضوع انگیزه مضاعفی است تا در نیم فصل دوم بتوانیم بین دو این دو توازنی برقرار کنیم و جایگاهی بدست بیاوریم که در شان نماینده فوتبال استان خراسان است.
برگی‌زر تصریح کرد: با جلساتی که با آقای مهاجری برگزار کرده‌ایم به دنبال تعیین لیست ورودی هستیم و مهره‌هایی که ایشان مدنظر دارد را به تیم اضافه خواهیم کرد تا انشاالله با تمرکز به زودی به روزهای آرمانی پدیده بازگردیم.


وی با تایید خبر پرداخت حداقل 35درصد و حتی بیشتر مطالبات بازیکنان، هرگونه مشکل مالی پدیده را رد کرده و گفت: با حمایت ویژه آقای شوشتری مدیرعامل شرکت پدیده، قوه قضائیه، دادستان و معاونت دادستان، مسئولین استان، آقای جعفرزاده رئیس هیات‌مدیره، عوامل باشگاه و تمام کسانی که دلشان برای موفقیت تیم ما می‌تپد، هیچگونه مشکلی در این خصوص نداشته‌ایم و این نشانگر همیت استانی برای موفقیت نماینده فوتبال خراسان در لیگ است.

 

مدیرعامل برگی‌زر تصریح کرد: اگرچه نیم‌فصل دوم سختی خاص به خود را دارد اما واقعیت این است که پدیده در نیم‌فصل دوم بازی‌های داخل خانه بیشتری دارد که با غیرت بازیکنان، تلاش کادر فنی و حمایت ویژه مسئولین می‌تواند همان تیم آرمانی همیشگی شود و دل هواداران مشهدی را شاد کند.

دیدگاه‌ها