کد خبر : 1380959 | 28 آذر 1395 ساعت 18:32 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

داداش‌زاده: برانکو می‌تواند به بازیکنان گمنام اعتماد کند

پرسپولیس باید در نقل‌و‌انتقالات قهرمان شود

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم برای ادامه روند موفقیت آمیز خود در نیم فصل اقدام به جذب بازیکن مورد نیاز کند و در غیر اینصورت جایگاهش به خطر خواهد افتاد.

پرسپولیس باید در نقل‌و‌انتقالات قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، بهزاد داداش زاده در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس برابر ذوب آهن که با شکست این تیم خاتمه یافت گفت: پرسپولیس در روزی که خوب بود باخت. شاید در روزهای قبل مستحق کامل پیروزی نبود و اما برد. اما چیزی که مشخص است این است که امروز برای برانکو ایوانکوویچ و طرفداران فوتبال زیبا معنا ندارد. این تیم در برابر ذوب فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و طارمی نیز بهترین بازیکن این تیم بود اما در نهایت شکست خورد. 


وی در خصوص انتقاداتی که نسبت به تعویض های سرمربی این تیم در بازی برابر ذوب انجام می شود گفت: برانکو مسلما در تعویض ها بهتر می توانست عمل کند اما این مساله به سود ذوب آهن تمام شد اما به هرحال ایشان تمرینات هفته اخیر تیمش را زیر نظر داشته و بهتر از هر کس دیگری می تواند در خصوص پتانسیل تیمش و بازیکنان نیمکت نشین تصمیم بگیرد و نمی توان اقدام او را در تعویض ها نقد کرد. 


داداش زاده برای موفقیت پرسپولیس در پایان فصل، موفقیت در نقل و انتقالات را مهم ارزیابی می کند و در این باره گفت: پرسپولیس در صورت قهرمانی در نقل و انتقالات نیم فصل مطمئنا قهرمانی در پایان فصل را نیز کسب خواهد کرد. این تیم در نیمکت از نظر بازیکن دچار مشکل است. بازیکنانی که به زمین می آیند بازدهی لازم برای تغییر شرایط را ندارند. تراکتور و تیم های پرمهره روند بازی را بازیکنان تعویضی شان تغییر می دهند اما این مساله در پرسپولیس به شکلی که شایسته و انتظار می رود انجام نمی پذیرد. پرسپولیس اگر در آسیا و لیگ برتر به دنبال نتیجه است باید تیم را تقویت کند و موفقیت که من آن را قهرمانی در نقل و انتقالات می دانم می تواند آنها را به قهرمانی در لیگ برساند. پرسپولیس در آسیا نیز در گروهی سخت قرار گرفته است و برای صعود نیازمند جذب بازیکنان تاثیرگذار است. این تیم اکنون تنها در جناح راست خود با حضور بازیکنانی مثل ماهینی و رضاییان ترکیب کاملی دارد و به طور مثال در صورت مصدومیت سیدجلال حسینی یا محسن مسلمان و دیگر بازیکنان تاثیرگذار نفرات نیمکت نشین از شرایط مناسبی برای تاثیر صد در صدی در بازی برخوردار نیستند. 


وی در خصوص انتقاداتی که به مهدی طارمی می شود نیز گفت: نمی توان فقط به طارمی تاخت. طارمی در صحنه ای که سه بازیکن را دریبل کرد و پاس زیبایی داد بازی کاملی از خود به نمایش گذاشت و نشان داد بازیکن بزرگی برای پرسپولیس است. یک ستاره در هر بازی با یک حرکت انفجاری و فوق العاده می تواند کیفیت خود را به نمایش بگذارد و نمی توان از طارمی انتظار بی جایی داشت. این مساله را در کنار این بگذارید که پرسپولیس هیچگاه متکی به یک بازیکن نبوده و نباید اینقدر متکی به طارمی بود. اگر انتقادات و حساسیت نسبت به طارمی کم شود مسلما او نیز توانایی های بالای خود را به نمایش خواهد گذاشت. 


داداش زاده شکست تراکتورسازی را خوش شانسی پرسپولیس می داند و در ادامه گفت: شکست تراکتور برد بزرگ پرسپولیس در این هفته بود که می توان از آن به عنوان خوش شانسی پرسپولیس نام برد. اما این تیم نتوانست از این فرصت بزرگ به خوبی سود ببرد اما باید بدانند این خوش شانسی در تمام بازی ها رخ نمی دهد و آنها در بازی های آینده باید تلاش بیشتری کنند. مطمئنا این تیم در نیم فصل قهرمان خواهند شد اما برای تداوم این شرایط باید در نیم فصل تقویت شوند. 


پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به این سوال که در نقل و انتقالات مسلما بازیکنان تاثیرگزار زیادی در بازار وجود ندارند که بتوان به آن تکیه کرد و استراتژی این تیم چه باید باشد گفت: برانکو ایوانکوویچ مربی باهوشی است و بازی گرفتن از بازیکنانش را به خوبی بلد است. او حتی می تواند بازیکن خلاق دسته های پایین تر و حتی گمنام را به ترکیب تیم اضافه کند. او در فصل گذشته با جذب محمد انصاری این مساله را نشان داد و باز هم می تواند از این مساله برای تقویت تیمش سود ببرد.

دیدگاه‌ها