کد خبر : 1381287 | 30 آذر 1395 ساعت 11:46 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

عربستانی ها کشور ثالث را معرفی کردند

ذوب‌آهن به دوحه می‌رود؛ پرسپولیس به مسقط

در پی تصمیم گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری جدال نماینده های ایران و عربستان در کشور ثالث دو نماینده سعودی میزبانان مد نظر خود را معرفی کردند.

ذوب‌آهن به دوحه می‌رود؛ پرسپولیس به مسقط

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برگزاری نشست مشترک نماینده های عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با روسای فدراسیون فوتبال این کشور دو باشگاه الاهلی و الهلال میزبانان مدنظر خود برای رویارویی با حریفان ایرانی را معرفی کردند که طی آن ذوب آهن و پرسپولیس باید راهی دوحه قطر و مسقط عمان شوند.


همان طور که چند روز پیش نوشته بودیم سعودی ها بعد از اطلاع از تصمیم ایرانی ها برای بازی در عمان تصمیم گرفتند از این کشور همسایه و نزدیک به خود برای میزبانی سود ببرند از همین رو بعد از نشست شب گذشته در فدراسیون فوتبال عربستان باشگاه الهلال رسما اعلام کرد همچون بازی با تراکتورسازی در فصل گذشته این بار هم مسقط عمان را به عنوان میزبان بی طرف برای جدال با پرسپولیس انتخاب و معرفی کرده است.


در همین حال باشگاه الاهلی که در گروه ذوب آهن قرار دارد با بیان این که تصمیم گرفته در یکی از ورزشگاه های دوحه از رقیب ایرانی اش میزبانی کند دلیل اصلی این تصمیم را امکانات و کیفیت خوب ورزشگاه های قطر دانسته است. البته با توجه به این که رابطه این باشگاه با هم نام قطری زیاد است به احتمال فراوان جدال آنها با ذوب آهن ایران در ورزشگاه اختصاصی الاهلی دوحه برگزار خواهد شد.


معرفی میزبانان مد نظر این دو باشگاه در حالی صورت گرفت که منابع خبری عربستان هنوز از تصمیم دو نماینده دیگر این کشور که در گروه های استقلال خوزستان و استقلال تهران(در صورت صعود از پلی آف) قرار می گیرند خبری منتشر نکرده اند . التعاون در گروه اول رقابت ها قرار دارد که هنوز میزبانش را انتخاب نکرده و الفتح هم در پلی آف حضور دارد و در صورت صعود باید با قهرمان خوزستانی ایران روبرو شود که این تیم نیز میزبانش را معرفی نکرده است گرچه برخی رسانه های سعودی از احتمال میزبانی آنها در ابوظبی خبر داده اند.

دیدگاه‌ها