کد خبر : 1379680 | 23 آذر 1395 ساعت 13:46 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال تاجیک‌ها از میزبانی ایران

مدیررسانه ای تیم استقلال تاجیکستان که در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت در رابطه با احتمال میزبانی از تیم های ایرانی می گوید بدون شک تاجیکستانی ها از بازی تیم های ایران استقبال زیادی خواهند کرد.

استقبال تاجیک‌ها از میزبانی ایران

به گزارش "ورزش سه"، رستم آکیموف، مدیررسانه ای تیم استقلال تاجیکستان که به همراه سرپرست این تیم در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت در رابطه با احتمال درخواست ایران برای میزبانی تاجیکستان از بازی نمایندگانش در رقابت با عربستانی ها گفت: این پیشنهاد مسیری دارد که باید پیموده شود، بهرحال اگر مسئولان تیم های ایرانی پیشنهاد این موضوع را بدهند مسئولان فوتبال تاجیکستان در این باره تصمیم گیری خواهند کرد در صورتی که صلاح بدانند این اتفاق بیفتد، همکاری خوبی پیش خواهد آمد. 


او درباره استقبال احتمالی تاجیکستانی ها از بازی نمایندگان ایران گفت: بدون شک هموطنان من از میزبانی بازی  نمایندگان ایرانی استقبال زیادی می کنند، تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس تیم هایی هستند که در کشور تاجیکستان نیز هوادار دارند و قطعا بازی های آنها با استقبال ویژه ای روبرو می شود. 


وی درباره اعلام این پیشنهاد به تیم های ایرانی گفت: بهرحال ما نباید چنین پیشنهادی بدهیم، تیم های ایران در صورتی که پیشنهاد خود را برای حضور در تاجیکستان بدهند مورد بررسی مسئولان فوتبال کشورمان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها