کد خبر : 1381349 | 30 آذر 1395 ساعت 16:00 | 53.1K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب برای رئالی ها

رسمی: محرومیت رئال از خرید بازیکن کاهش یافت

باشگاه رئال مادرید تایید کرد که محرومیتش از خرید بازیکن از سوی فیفا کاهش یافته و تابستان آینده می تواند بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

رسمی: محرومیت رئال از خرید بازیکن کاهش یافت

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید از سوی کمیته انضباطی فیفا به دلیل نقض قانون در جذب بازیکنان زیر 18 سال، به محرومیت از خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی محکوم شده بود؛ اما با اعتراض این باشگاه، این حکم به حالت تعلیق در آمد.

 

5 روز پیش تیم وکالتی رئال مادرید به رهبری فرر، در لوزان سوئیس و در دفتر مرکزی دادگاه حکمیت ورزشی(CAS)، در مقابل حکم محرومیت فیفا به دفاع پرداخت و در مقابل، وکیل فیفا یعنی مارک کاوالیرو نیز از حکم صادر شده بر علیه رئال از حکم فیفا دفاع کرد.

 

 

1164969

 

 

قاضی متیو ریب، دفاعیات طرفین را مورد بررسی قرار داد و امروز به باشگاه رئال مادرید از طرف دادگاه حکمیت ورزشی اطلاع داده شد که محرومیت این باشگاه نصف شده و آنها قادر خواهند بود تابستان آینده بازیکن جدید به خدمت بگیرند.

پیش از این هیچ باشگاهی حتی در دادگاه حکمیت ورزشی نتوانسته بود حکم فیفا را برگرداند؛ اما  باشگاه رئال مادرید بسیار امیدوار و خوشبین بود که حداقل بتواند نیمی از این محرومیت را کاهش دهد و چنین نیز شد. بدین ترتیب رئال در نقل و انتقالات زمستانی 2017 خریدی انجام نمی دهد و در عوض در بازار تابستانی، به جذب بازیکنان مدنظرش خواهد پرداخت.

 

 

1164973

 

 

باشگاه رئال مادرید طی بیانیه ای این خبر را تایید کرد.

 

اتلتیکو مادرید نیز به همین دلیل محروم شده؛ اما طبق توافق این باشگاه با دادگاه CAS، حاضر شده در بازار زمستانی پیش رو خریدی انجام ندهد ولی در عوض نتیجه فرجام خواهی اش تا پیش از ژوئن 2017 اعلام شود.

 

دیدگاه‌ها