کد خبر : 1381393 | 30 آذر 1395 ساعت 18:22 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

دلیل داور برای اخراج نکردن راموس مقابل کاشیما

جانی سیکازوی، داور زامبیایی دیدار فینال جام جهانی باشگاه ها درباره نشان ندادن کارت زرد دوم به مدافع رئال‌ مادرید توضیح داد.

دلیل داور برای اخراج نکردن راموس مقابل کاشیما

به‌ گزارش "ورزش سه"، رئال‌ مادرید و کاشیما یکشنبه عصر دیدار نهایی جام جهانی باشگاه‌ها را برگزار کردند که مادرید توانست در وقت‌های اضافه چهار بر دو حریف ژاپنی‌اش را شکست دهد و قهرمان این بازی‌ها شود.

 

 

1165013

 

 

در دقیقه 88 این دیدار، سرخیو راموس در حالی که یک کارت زرد داشت، روی بازیکن حریف خطا کرد. داور قصد داشت او را با کارت زرد دوم جریمه کند ولی هنگام بیرون آوردن کارت، پشیمان شد و راموس را اخراج نکرد. این اتفاق با انتقاداتی همراه شد.

 

سیکازوی، داور زامبیایی در این‌باره گفت‌: «این اتفاق به این خاطر رخ داد که صحبت‌های کمک داور را بد متوجه شدم. او به من گفت که خطا انجام شده است اما نیازی به کارت زرد نیست اما من فکر کردم منظورش این بوده که کارت زرد لازم است. چیزی بیش از آن نیست و من فقط حرف او را بد متوجه شدم.

 این اتفاق به ویدیو چک مربوط نمی‌شود و فقط در رابطه با صحبت‌های من با کمک داور بود.

خدا را سپاسگزارم که این فرصت را به من داد تا اولین داور آفریقایی باشم که دیدار نهایی جام جهانی باشگاه‌ها را سوت می‌زند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که آفریقا به سطح اول جهان برسد.»

دیدگاه‌ها