کد خبر : 1381551 | 01 دی 1395 ساعت 12:15 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

رضایی بعد توپ ضربه زد بازیکن ما اخطار گرفت !

حمدی‌نژاد‌:مبعلی از کوره در‌‌رفته بود

کاپیتان نفت‌تهران می‌گوید اگر قرار است فوتبال حرفه‌ای داشته باشیم پس در همه زمینه‌ها از امکانات سخت‌افزاری، نرم افزاری و حتی داوری هم باید حرفه‌ای عمل کنیم.

حمدی‌نژاد‌:مبعلی از کوره در‌‌رفته بود 

به گزارش "ورزش سه"، حمدی‌نژاد‌ درباره نتیجه‌ای که مقابل استقلال کسب کردند گفت: تیم نفت همیشه بازی‌هایش را خیلی سخت اما به موقع می‌برد که این هنر این تیم است. بازی پرهیجان و خوبی بود و تیم ما مستحق این پیروزی بود و در طول 90 دقیقه خیلی خوب کار کردیم. در وقت‌های اضافه با گلی که فکر می‌کنم آفساید بود شیرازه تیم ما از هم پاشید و تمرکز لازم را نداشتیم اما با بازیکنانمان صحبت‌ می‌کردم و می‌گفتم که ما تنها 30 دقیقه وقت داریم. ما در دقیقه 3 وقت اضافه گل دوم را دریافت کردیم و می‌دانستم که می‌توانیم این بازی را ببریم و بعد از آن خیلی مصمم بودیم که خدا را شکر با تلاش بچه‌ها و یکدلی استقلال را شکست دادیم.


او پنالتی را درست اعلام می‌کند: در صحنه خطای پنالتی دقیقه پشت آرش رضاوند قرار داشتم، بازیکن استقلال به او نمی‌رسید و برای همین هم با دست و هم از پشت پا او را شارژ کرد و خطای پنالتی صددرصد درست بود.


کاپیتان نفت صحبت‌های علی دایی درباره داوری را تایید می‌کند: داور خیلی با ما سخت‌گیرانه برخورد می‌کرد چرا؟! در آن صحنه که آقای رضایی شوت بعد از سوت داور زده آن هم با مکث بجای آنکه به آن بازیکن اخطار بدهد می‌آید به بازیکن ما اخطار می‌دهد یا صحنه‌هایی که در وسط زمین آن هم جز صحنه‌های معمولی فوتبال بوده، بازیکن ما اخطار می‌دهد. وقتی خطایی که روی ایمان انجام می شود را نمی‌گیرید خب ایمان هم ناخودآگاه از کوره در می‌رود و فشار بازی بالاست و نمی‌توانیم همه جوره فشار بازی را تحمل کنیم و داور فکر می‌کنم در برخورد با بازیکن‌های ما مهربان نبود ولی با بازیکنان حریف به نظرم 50 ـ 50 بود برخورد می‌کرد و گرنه بازیکنان ما نه بازی خشنی انجام دادند و نه جو را خراب کردند. 


وی در ادامه افزود: علاوه بر همه این‌ها در پایان بازی به محمد دانشگر به دلیل خوشحالی‌اش کارت قرمز دادند؛ کریس رونالدو و سوارز چون در بازی خوشحالی می‌کند باید اخراج شوند؟! چنین چیزی واقعا می‌شود؟ می‌گویند فوتبالمان باید حرفه‌ای باشد در صورتی که نه امکاناتمان، نه سخت‌افزاری و نه حتی قضاوت‌هایمان با احترام به داوران فوق‌العاده‌ در فوتبالمان، سایر داورانمان باید خودشان را به سطح جهان برساند تا در این بازی‌های بزرگ  چنین اشتباهاتی انجام ندهند. مگر ما چند بازیکن داریم که نصف بیشتر آنها باید کارت زرد بگیرند و چرا آقای خورشیدی باید به شادی دانشگر کارت قرمز بدهد.


هافبک نفت در پایان نیم نگاهی به بازی تراکتورسازی دارد و می‌گوید: ما دیگر پیروزی در مقابل استقلال برایمان تمام شد. با پایان بازی هرچه خوشحالی و هرچه بود تمام شد. ما از الان به فکر بازی با تراکتور هستیم و تمرکزمان را می‌گذاریم تا آن بازی را ببریم چون بعد از این برد حیف است که تیم‌مان بخواهد امتیاز از دست بدهد.

دیدگاه‌ها