کد خبر : 1382091 | 03 دی 1395 ساعت 18:33 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

غیاثی: سیف اللهی بی دلیل اخراج شد

اشتباه داور بازی در 2 صحنه باعث شد تا گل درست سیاه جامگان مردود اعلام شود و یک پنالتی و احتمالا یک گل از چنگ پرسپولیس خارج شود. این اظهارات یکی از قدیمی ترین کارشناسان داوری فوتبال است.

غیاثی: سیف اللهی بی دلیل اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، سید رضا غیاثی، داور قدیمی  فوتبال ما که همیشه با دانش افزایی، علم خود را در زمینه کار تخصصی خود به روز می کند درباره بازی تیم های پرسپولیس و سیاه جامگان چنین نظر می دهد.


*داوری خوب بود
بازی پرسپولیس و سیاه جامگان را حاجی ملک داور گیلانی به اتفاق آرمان اسعدی سنندجی و حمید غمزه  قضاوت کرد. مجموع عملکرد او نسبتا خوب بود.


*کمک داور، داور را نجات داد
 در دقیقه ٢٠ بازی عجله و اشتباه داور در اعلام هند دروازه بان سیاه جامگان بیرون از محوطه جریمه می رفت که کار دستش بدهد و این در حالی بود که دروازه بان در حالیکه روی زمین افتاده بود باسر توپ را دور کرده بود خوشبختانه کمک اول او، آرمان اسعدی به دادش رسید و به او گوشزد کرد که هند نبوده است. این کمک اسعدی به داور هم داور را نجات داد و هم از اخراج دروازه بان جلوگیری کرد.


*طارمی خطا کرد
در دقیقه٢+٤٥ بازی طارمی مدعی خطای پنالتی روی خودش بود و این در حالی بود که خودش اول بازیکن حریف را هل داده بود.


*پنالتی باید گرفته می شد
داور در دقیقه ٤٧باید خطای روی طارمی را در محوطه جریمه پنالتی اعلام می کرد.


*خطاها و کارت ها درست بود
خوشبختانه داور در مورد جرایم شخصی بازیکنان به درستی عمل کرد و کارتهایی که نشان داد درست بود.


*گل سیاه جامگان درست بود
داور در دقیقه٧٦به سیف الهی به دلیل بازی با توپ بعد از سوت داور اخطار داد. خدا کند که کمک داور اول بازی در این صحنه در اعلام افساید اشتباه نکرده باشد. من معتقدم گل سیاه جامگان در شرایط درست به ثمر رسید و اعلام افساید اشتباه بود.


 کارت فوق و کارت دیگری که زننده گل در دقیقه 2+90 بازی گرفت باعث شد که سیف الهی بی دلیل از بازی اخراج شود.

دیدگاه‌ها