کد خبر : 1382240 | 04 دی 1395 ساعت 12:00 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

سعادتمند مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه شد

هیأت مدیره و مدیرعامل بانک سرمایه، سرپرست سابق و موفق فدراسیون‌های اسکی و تنیس روی میز را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه‌شان معرفی کردند.

سعادتمند مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند که سابقه سرپرستی فدراسیون‌های اسکی و تنیس روی میز را دارد و توانسته تحول عظیمی در دو بخش آقایان و بانوان این رشته‌ها ایجاد کند و حتی به گواه بسیاری از ورزشکاران که بارها از او تقدیر به عمل آوردند اقدامات مثبتی انجام داده است، اکنون به عنوان مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه انتخاب شد.


سعادتمند که مدرک کارشناسی ارشد مدیریت استراژیک و همچنین کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی را دارا است در فدراسیون‌های اسکی و تنیس روی میز مورد تقدیر فدراسیون جهانی نیز قرار گرفته و از سوی دیگر در طول ریاست تربیت بدنی استان مازندران چندین بار به عنوان مدیر برتر کشوری معرفی شده بود در یک تصمیم جالب و قابل توجه از سوی مسؤولان بانک سرمایه به عنوان مدیرعامل این باشگاه تازه تاسیس اما حرفه ای و قدرتمند انتخاب شد.


در جلسه معارفه سعادتمند به عنوان مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه، دکتر محمدرضا خانی مدیرعامل و دکتر بهمن خادم عضو هیأت مدیره بانک سرمایه و همچنین جمعی از مدیران ارشد این بانک به همراه تمام نفرات تیم‌های والیبال نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و بانوان حضور داشتند.


بانک سرمایه در سال اخیر علاوه بر قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران در سکوی نخست جام باشگاه‌های آسیا ایستاد و مسؤولان این بانک امیدوار هستند با درایت و تجربه سعادتمند در راس مدیریت موسسه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه و تلاش کادر فنی و بازیکنان بتوانند علاوه بر موفقیت در جام باشگاه‌های جهان، در سایر رشته‌ها ورود پیدا کرده و مثل والیبال کسب عنوان کنند.

 


لازم به ذکر است، بانک سرمایه از سال 94 وارد تیمداری در حوزه ورزشی شده که توانسته جزء معدود بخش‌های خصوصی‌ای باشد که اقدامات مثبتی انجام داده و به دنبال کسب افتخارات در آینده است.

دیدگاه‌ها