کد خبر : 1382442 | 05 دی 1395 ساعت 10:02 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب جدید برای ملی پوش ایرانی در یونان

ایساک سوئدی رقیب انصاری‌فرد در پاناتینایکوس

به دنبال سنگ اندازی های صورت گرفته در راه جدایی از پانیونیوس ملی پوش ایرانی با تهدیدی جدید در راه حضور احتمالی در باشگاه مطرح شهر آتن مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های یونانی گزارش دادند در پی بن بست های رقم خورده در راه مذاکرات میان دو باشگاه پاناتینایکوس و پانیونیوس در خصوص جدایی کریم انصاری فرد مسئولان باشگاه مطرح آتن در آستانه آغاز نقل و انتقالات نیم فصل به سراغ گزینه های دیگری رفته و در جدیدترین اقدام رقیبی سوئدی به عنوان آلترناتیو برای گزینه ایرانی خود پیدا کردند.

 

1165912


پایگاه خبری آلفا پرس یونان گزارش داد:« سران باشگاه پاناتینایکوس که به شدت در پی جذب مهاجمی جدید هستند بعد از بن بست در مذاکره با پانیونیوس برای جذب کریم انصاری فرد به سراغ مهاجمی از سوئد رفته و با مایکل ایساک 29 ساله وارد مذاکره شدند تا در صورتی که نتوانستند ملی پوش ایرانی را از پانیونیوس به خدمت بگیرند زمینه را برای حضور  این مهاجم سوئدی فراهم کنند. بازیکنی که در حال حاضر پیشنهادی جدی از باشگاه اندرلخت بلژیک در دست دارد».


آلفاپرس در حالی این خبر را منتشر کرد و مهاجم باشگاه راندس سوئد را در فهرست خریدهای احتمالی باشگاه پرطرفدار شهر آتن قرار داد که همچنان از کریم انصاری فرد به عنوان گزینه نخست باشگاه پاناتینایکوس نام می برد و باید منتظر ماند و دید تا یکی دو هفته آینده سرنوشت مهاجم ملی پوش ایرانی به کجا کشیده خواهد شد.

 

1165911

دیدگاه‌ها