کد خبر : 1382503 | 05 دی 1395 ساعت 13:13 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ما نامزد سقوط نیست

ابطحی: حق صبا باخت نبود

هافبک صبا می‌گوید این تیم در دیدار برابر استقلال خوزستان روی یک غفلت و سهل انگاری دروازه خود را باز شده دید و نتیجه بازی را از دست داد.

ابطحی: حق صبا باخت نبود

به گزارش "ورزش سه"، میلاد ابطحی، هافبک صبا درباره رویارویی‌شان مقابل استقلال‌خوزستان گفت: مقابل استقلال‌خوزستان بازی خوبی را ارائه دادیم اما در پایان بازی تمرکزمان را از دست دادیم و به همین دلیل از حریف گل دریافت کردیم. باید تمرکزمان را تا دقیقه 90 حفظ کنیم تا در چنین مواقعی گلی دریافت نکنیم. مقابل خوزستانی‌ها روی یک غفلت و سهل‌انگاری شکست خوردیم، آنها در موقعیت خطایی که داور به نفع‌شان گرفت ضربه ایستگاهی‌شان را زود شروع کردند و در غافلگیری توپ وارد دروازه‌مان شد. حق‌مان در این بازی باخت نبود و حداقل‌ نتیجه این دیدار تساوی بود.


او در خصوص شرایط صبا و بازی های این تیم در نیم فصل دوم می‌گوید: صبا از لحاظ روحی روانی دچار افت شده و با یک برد از این بحران خارج خواهیم شد. ما اگر یک برد بیاوریم مطمئن باشید که شرایطمان در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد.2 هفته تعطیل هستیم و سعی می‌کنیم با قدرت تمرین کنیم در سوی دیگر نقل و انتقالات بعد از دیدار پایانی لیگ آغاز خواهد شد و با جذب چند بازیکن خوب ما از این شرایط سخت خارج خواهیم شد.


وی درباره دیدار ابتدایی‌شان در نیم فصل دوم مقابل صنعت نفت گفت: بازی اول‌مان بعد از نیم فصل آن هم در آبادان خیلی راحت نیست اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. باید ببینیم با تغییراتی که در نیم فصل در صبا ایجاد می‌شود شرایط ما رو بهبودی می‌رود و اگر تمرکزمان را هم بیشتر کنیم نتایج طور دیگری رقم خواهد خورد. ما در اکثر دیدارهایمان در نیم فصل اول بدشانس بودیم و در اکثر دیدارهایمان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.


ابطحی تیمش را نامزد سقوط نمی‌داند و در این باره می گوید: قطعا صبا جز نامزدهای سقوط نیست و در نیم فصل دوم نتایجی که حقمان بوده را کسب خواهیم کرد. یکی دیگر از دلایل عدم تمرکزمان در بازی‌های نیم فصل اول حضورمان در انتهای جدول است و قرار گرفتن‌مان در این جایگاه استراس‌زا بوده و تمام تمرکزمان در نیم فصل دوم کنده شدن از انتهای جدول است.

دیدگاه‌ها