کد خبر : 1382764 | 06 دی 1395 ساعت 13:02 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

حریفان تیم شهرداری کاشان را در رقابت های هلند بهتر بشناسیم؛

نماینده ایران از کاشان به هلند رفت

بازی های شهرداری کاشان در تورنمنت هلند از فردا آغاز می شود و حریف اسلونیایی در اولین دیدار رو در روی این تیم قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"  تیم شهرداری کاشان جهت حضور در تورنمت هلند راهی این کشور شد. تیم شهرداری کاشان در گروه دوم این مسابقات با تیم های اوسی لیونز هلند ، آرتیستکا د آوانکا پرتغال و پولوا سرویتی استونی هم گروه است.

 

تیم اوسی لیونز هلند از تیم های خوب کشور هلند است و در لیگ این کشور در رده دوم قرار دارد و  27 امتیاز به دست آورده است و 507 گل زده و 426 گل خورده دارد.

 

1166170


دیگر حریف شهرداری در این رقابت ها تیم آرتیستکا د آوانکا پرتغال است ؛ این تیم در رده ششم لیگ پرتغال قرار دارد و تا اینجای فصل 35 امتیاز به دست آورده و 435 گل زده و 443 گل خورده دارد و تفاضل آن منفی هفت است و آخرین حریف نماینده ایران در این رقابت ها در مرحله گروهی تیم پولوا سرویتی استونی است. 


این تیم هم تا اینجای فصل از 12 بازی 22 امتیاز بدست آورده و تیم اول جدول 7 تیمی لیگ استونی است این تیم در رقابت های لیگ امسال استونی 422 گل زده و 274 گل خورده دارد و با اختلاف زیادی نسبت به حریفان خود در رده اول این لیگ قرار دارد.


این دیدار سه شنبه 7 دی آغاز می شود و نماینده ایران در اولین روز به مصاف تیم اوسی لیونز کشور میزبان می رود.

 

 

* گروه بندی این رقابت ها :


گروه 1 : کره جنوبی، باشگاه تارگوس بوو هلند ، تناکس دابل لتونی ، هالدن تاپ هندبال نروژ


گروه 2 : اوسی لیونز هلند ، شهرداری کاشان، آرتیستکا د آوانکا پرتغال ، پولوا سرویتی استونی

دیدگاه‌ها