کد خبر : 1383033 | 07 دی 1395 ساعت 14:12 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

سعداوی: زمان یارگیری حرف و حدیث زیاد است

فولاد فقط یک جای خالی برای سروش دارد

سرمربی فولادی ها با صراحت تمام می گوید این روزها حرف و حدیث های فراوانی حول یارگیری این تیم است اما فولادی ها تنها یک جای خالی دارند و آن را هم برای سروش رفیعی کنار گذاشته اند.

فولاد فقط یک جای خالی برای سروش دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی، پس از صحبت های متفاوتی که در رابطه یارگیری فولادی ها در فصل نقل و انتقالات مطرح شده است، نعیم سعداوی، به اظهارنظر پرداخت. 


•  بازی حساسی در هفته پایانی نیم‌فصل اول با پیکان داشتید که می‌توانست تیم‌تان را به رده سوم جدول برساند اما آن بازی را باختید...


 در این بازی، ما هم شناخت خوبی از پیکان داشتیم و هم آنالیز خوبی انجام دادیم که به خوبی هم به بازیکنان منتقل کردیم. ما می‌دانستیم حریف روی ضربات ایستگاهی، کرنرها و توپ‌های سرعتی که برای مهاجم هدف می‌فرستند، برنامه دارند که ما هر بار این مساله را کنترل کردیم و موقعیتی به پیکان ندادیم اما متاسفانه اشتباهات داوری تاثیر زیادی روی نتیجه بازی داشت و باعث شد در 4 دقیقه 2 گل بخوریم. روی گل اول که خطای مسلم مهاجم پیکان روی گلر ما بود که کارشناسان هم در این مورد صحبت کردند و اعتقاد داشتند هیچ گونه خطای پنالتی صورت نگرفته. روی گل دوم هم خطا به اشتباه گرفته شد. ضمن اینکه در نیمه دوم خطای پنالتی که روی ساسان انصاری هم اعلام نشد. در واقع ما نتیجه را به اشتباهات داور واگذار کردیم. ما در این بازی با وجود اینکه یکی از موثرترین بازیکنان‌مان یعنی چاگو را در اختیار نداشتیم اما خیلی خوب کار کردیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما پیش‌بینی هر چیزی را کرده بودیم جز اشتباهات داوری که آن هم به ما لطمه زد. در کنار آن، البته من باید توصیه خداداد عزیزی را جدی می‌گرفتم که این کار را نکردم و این مساله باعث شد ما نبریم. در کل از عملکرد بازیکنان خیلی راضی‌ام چون خیلی تلاش کردند اما از دپارتمان داوری و آقای کامرانی‌فر که جوان، مسلط، جدی و پیگیر هستند هم خواهش می‌کنم در مورد انتخاب‌هایش دقت بیشتری داشته باشد.


•  یعنی از داوران جوان برای بازی‌هایتان استفاده نکنند؟


 نه، اتفاقا ما از این کار خوب استقبال می‌کنیم اما امیدوارم از داوران جوان در بازی‌های بزرگ و بازی تیم‌های شاخص هم استفاده کنند. ضمن اینکه در نیم‌فصل دوم یک اشتباه می‌تواند سقوط و صعود تیمی را مشخص کند که امیدواریم اشتباهات کمتر شود و به همان نسبت برای تیم‌های بزرگ هم از داوران جوان استفاده کنند که برای بازی‌های ما استفاده می‌شود.


•  در مورد این اشتباهات اعتراضی هم به کمیته داوران داشتید؟


 من از باشگاه خواستم همه صحنه‌ها را کامل و دقیق انعکاس دهند چون مطمئنم آقای کامرانی‌فر با جدیت پیگیری خواهند کرد. ما که در این بازی متضرر شدیم و کاری از دست‌مان برنمی‌آید اما امیدوارم اعتراض‌ها تاثیرگذار باشد. ضمن اینکه ما خودمان را بازنده بازی نمی‌دانیم.


•  در روزهایی که اکثر باشگاه‌ها نقل و انتقالات را شروع کردند فولاد خوزستان هنوز هیچ فعالیتی نداشته که این مساله نگرانی‌های زیادی برای هواداران به وجود آورده. ظاهرا دیروز هم جلسه هیات مدیره در این مورد انجام شده بود. درست است؟


 خوشبختانه جلسه خوبی با مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه داشتیم که جا دارد از آقای بابازاده ریاست هیات مدیره تشکر کنم که همیشه پیگیر وضعیت تیم هستند. حمایت مدیرعامل و هیات مدیره باعث شد ما اول فصل را با حداقل استرس و حاشیه شروع کنیم و همینطور ادامه دهیم تا موفق باشیم. ما برای موفقیت بیشتر نیاز به بازسازی و تقویت داریم. هدف این است که استفاده حداکثری از بازیکنان‌مان داشته باشیم و باید عملکرد همه بازیکنان را بررسی کنیم تا تصمیمی جدی بگیریم. امیدوارم خروجی این جلسات کمک برای تقویت تیم باشد. به خاطر اینکه نیم‌فصل دوم شرایط سخت‌تر می‌شود و حتی شرایط آب و هوایی هم سخت‌تر خواهد شد که امیدواریم شرمنده هواداران نشویم.


•  در چند روز اخیر خبرهای زیادی در مورد بازگشت بختیار رحمانی به فولاد به گوش می‌رسید و حتی گفته می‌شد رقمی نجومی برای او در نظر گرفتید. درست است؟


 الان شرایط باشگاه مشخص است و باید بگویم من به این گمانه‌زنی‌ها عادت کردم و اول فصل هم درگیر این فضاهای نقل و انتقالاتی بودم. ما کلا یک جای خالی داریم که آن هم برای سروش رفیعی است. باشگاه با تمام وجود و به شدت پیگیر است که حق و حقوق‌مان تضییع نشود چون اعتقاد راسخ داریم که سروش با فولاد قرارداد دارد. امیدواریم بتوانیم در این زمینه به حق‌مان برسیم.


•  بحث بازگشت آرش افشین و شهاب کرمی هم این روزها خیلی داغ شده. چه نظری در مورد آن دارید؟


 همانطور که گفتم گمانه‌زنی‌ها در این مورد خیلی زیاد شده اما این را باید بگویم بازیکنی که بخواهد با خودنمایی در فضاهای مجازی و واسطه قراردادن این و آن به فولاد بیاید در لیست من جایی ندارد.

 

•  پس به نظر می‌رسد دلخوری باشگاه استقلال خوزستان چندان درست نیست...


خوب شد به این مساله اشاره کردید. در مدت اخیر گفته می‌شد ما با چند بازیکن استقلال خوزستان مذاکره کردیم. از مسوولان این باشگاه می‌خواهم بازیکنانش را بیاورد و رودررو کند و بگوید چه شخصی از باشگاه فولاد با آنها تماس گرفته و مذاکره کرده. ما نه مذاکره کردیم و نه به دنبال بازیکنان تیم هم‌استانی هستیم. این را همیشه بدانید که من هیچ‌وقت تیم هم‌استانی‌ام را ضعیف نخواهم کرد. پس اگر کسی با بازیکنان استقلال خوزستان مذاکره کرد بیاورید رودررو کنید تا ثابت کنم از طرف باشگاه فولاد نبوده.

دیدگاه‌ها