کد خبر : 1384148 | 12 دی 1395 ساعت 12:43 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

تنش قهرمان المپیک در زادگاه خود؛

گرد و خاک امید نوروزی در مجمع فارس

امید نوروزی مرد طلایی المپیک لندن امروز در مجمع سالیانه کشتی استان فارس در دفاع از کشتی گیران استان خود با رییس هیات وارد تنش جدی شد که مجمع بدون نتیجه به پایان رسید.

گرد و خاک امید نوروزی در مجمع فارس

به گزارش "ورزش سه"، مجمع سالیانه کشتی استان فارس صبح امروز از روال عادی خارج شد و پس از صحبت های مدیر کل ورزش و جوانان فارس و رییس هیات کشتی فارس ،امید نوروزی  صحبت های مهمی را انجام داد.


در این مجمع حیدر علی  کامیاب با ارایه گزارشی استان فارس را محلی برای انجام مسابقات کشوری و جهانی در یکی دو سال گذشته خواند.


پس از کامیاب ،زین العابدین عرب گزارشی از  عملکرد هیات کشتی فارس را برای حاضرین تشریح کرد.


امید نوروزی تنها قهرمان المپیکی استان فارس پس از صحبت های رییس هیات کشتی استان فارس ،ده مورد از مشکلات این هیات را بیان کرد که‌ باعث افت کشتی فارس در این چند ساله شده و خطاب به رییس هیات کشتی فارس گفت:نظر بنده این است که باید در هیات کشتی فارس تغییرات صورت بگیرد و‌ خیلی زود رییس این هیات عوض شود.

 

1167229


نوروزی با بیان اینکه حتی در یک تمرین ساده مشکل دوش و سرویس بهداشتی و نظافت اطراف تشک های نا مناسب موجود بیداد می کند اضافه کرد: «صحبت های  من از طرف تمام کشتی گیرانی است که من را امین خود دانسته اند و نه به دنبال ریاست هستم و نه هیچ چیز دیگری ... »


او اعتراضات خود را این طور ادامه داد:«چرا باید در استان هیات های کشتی شهرستانی تعطیل شود ،چرا به جز خانه کشتی که با تلاش مدیر کل ورزش و جوانان  بنا شد هیچ مکان مناسبی برای کشتی ساخته نشد. من قصد بی احترامی به هیچ کسی را ندارم اما مربیان کشتی گیر ساز استان فارس در خانه هستند و به آنها یک شیفت تمرینی نمی دهید!»


در این لحظه بنی تمیم نماینده فدراسیون کشتی امید نوروزی را دعوت به آرامش کرد و گفت:« ما از امید انتظار داریم که به آرامش مجمع کمک کند و از آنجایی که من با امید هم تیمی بوده ام از او انتظار آرامش بیشتری دارم»


اما‌ امید این طور جواب داد: «آیا احقاق حق و صحبت از مشکلات بی احترامی است؟ نمی دانم چرا دیگرانی که در جلسه هستند و نیستند هیچ صحبتی نمی کنند ،جالب است که‌ همه چهار نسخه طومار امضا کرده اند که عرب باید از کشتی برود اما همه ساکت شده اند!»


نوروزی در پایان مجمع گفت:«حضور روسای شهرستان های خاص مثل فسا و فیروز آباد به دعوت عرب در جلسه هستند که‌ این هم جای شائبه دارد و تنها برای دفاع از رییس هیات کشتی در مجمع حاضر شده اند. من بی احترامی نمی کنم و از اخلاق انسانی و اسلامی دور نمی شوم اما همین مشکلات را بارها در دفتر آقای عرب اعلام کرده ام که ایشان نشنیده گرفته اند و مثل همیشه دفتر هیات کشتی خالی و خاک گرفته است.»


در ادامه بی احترامی روسای هیات کشتی فیروز آباد و فسا رفتار ناشایستی داشتند که مجمع در نهایت بدون نتیجه به پایان رسید.

 

گزارش از: میثم حجتی

دیدگاه‌ها