کد خبر : 1384165 | 12 دی 1395 ساعت 13:45 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

اخوت: تصمیمات خوبی در این حوزه می گیریم

سیاست‌های جدید ارتش در فوتبال

دبیر هیات فوتبال ارتش می گوید از سال آینده به صورت باشگاهی تیمداری کنیم و تمامی تیم هایمان ملزم به داشتن تیم های پایه از جمله امید، جوانان، نوجوانان، نونهالان هستند.

سیاست‌های جدید ارتش در فوتبال 

به گزارش "ورزش سه"، پس از نشست روز پنجشنبه با حضور روسای هیات های مختلف ارتش، قرار بر این شد تا فعالیت های ورزشی این ارگان گسترده شود و تصمیمات مهمی در این حوزه گرفته شد.


حسین اخوت در این باره می گوید:  نکته مهم این است که ما سال آینده را  به عنوان "سال شکوفایی و پویایی فوتبال ارتش" نامگذاری کردیم و این خودش الان نشان می دهد که ما تصمیمات بسیار خوبی در این حوزه خواهیم گرفت.  سازماندهی بسیار خوبی در رابطه با کلیه وضعیت زمینه های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی انجام شود. فعالیت های تیم های فوتبال نیروها در کلیه استان ها و شهرستان هایی که پادگان نظامی داریم بتوانیم در واقع به صورت باشگاهی تیمداری کنیم و تمامی تیم هایمان ملزم به داشتن تیم های پایه از جمله امید، جوانان، نوجوانان، نونهالان هستند. 


دبیر هیات فوتبال ارتش ادامه داد: کلیه تیم های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به صورت مستقل و در زیر مجموعه مدیریت تربیت بدنی نیروها و با اخذ تصمیمات از سوی هیات فوتبال ارتش اداره می شود که در همین راستا به زودی شیوه نامه ای تهیه و به کلیه نیروها جهت بهره برداری و استفاده بهینه ارسال خواهد شد.


اخوت در پایان گفت: یکی از مسایل بسیار مهمی که در مورد آن تصمیم گیری شد توجه بیشتر به فوتبال ساحلی است و قرار  آن را بیش از پیش رونق دهیم. در این راستا با توجه به اینکه پتانسیل های لازم در فوتبال ساحلی رایگان های ما علی الخصوص نیروی  های دریایی و هوایی ارتش در مناطق شمال و جنوب کشور دارند باید فعال تر از گذشته باشیم.

دیدگاه‌ها