کد خبر : 1384339 | 13 دی 1395 ساعت 10:35 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

با حجم بی پولی تیم های لیگ برتری؛

لیست بلند بالای فراری‌های والیبال

روز گذشته لیگ برتر والیبال یک بار دیگه ادامه پیدا کرد اما تعداد بازیکنان و مربیانی که به دلیل بی پولی تیم های خود را رها کرده اند به حداکثر رسیده است.

لیست بلند بالای فراری‌های والیبال

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی و عدم تعهدات به قراردادها روز به روز در لیگ والیبال بیشتر می شود و همین مساله دلیلی شده است تا تمرینات تیم ها به تعطیلی کشیده شود و عده ای از بازیکنان تیم های خود را ترک کنند. پوریا فیاضی، جواد حسین آبادی، رسول نجفی و علی حسینی روز گذشته به بازی پارسه مقابل پیکان نیامدند تا این تیم با ترکیبی نصفه و نیمه به مصاف تیم صدرنشین برود. بازیکنان پارسه هنوز یک درصد هم از قرارداد خود را نگرفته اند و هفته به هفته تعداد بازیکنانی که تیم را ترک می کنند بیشتر می شود.


صالحین ورامین هم اوضاع مناسبی نداشت که وقتی سازمان لیگ بازیکنان این تیم را آزاد اعلام کرد 4 بازیکن تیم را ترک کردند و به سایر تیم ها پیوستند. امیر حسینی، بهرام فرید، سعید مصطفی وند و امین علوی به سایر تیم ها پیوستند و روز گذشته محمد ترکاشوند، سرمربی ورامینی ها هم سر بازی نرفت تا مجتبی عطار دستیار او هدایت تیم را بر عهده بگیرد.


شهرداری ارومیه هم وضعیت مناسبی ندارد به طوری که روز گذشته سرمربی، مربی و پاسور اصلی خود را نداشت. دراگان و یومبور تراویسا به همراه دستیار ایتالیایی شان ابتدای هفته جاری ایران را ترک کردند و رسما اعلام داشتند تا تیم به تعهدات مالی خود عمل نکند بازی نخواهند کرد.


در کنار این سه تیم بازیکنان دیگری هم هستند که به تیم های خود برای پرداخت ها مهلت داده اند که شاید از هفته های آینده آن تیم ها هم با مشکلات این چنینی رو به رو شوند. شهرداری اراک هنوز با بازیکنان خود بر سر مسائل مالی مشکلات جدی دارد، عمران ساری هم وضعیت نامناسبی دارد و سرمربی آنها هر هفته از مشکلات مالی گله زیادی دارد.


این لیست هفته های آینده بازیکنان فراری بیشتری را در خود می بیند و سازمان لیگ فدراسیون والیبال هنوز برای رفع این مشکلات راه حلی پیدا نکرده است.

دیدگاه‌ها