کد خبر : 1384442 | 13 دی 1395 ساعت 15:10 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

از تایلند و عراق و بحرین هم پیشنهاد داشتم

زنیدپور: نمی‌خواستم به هیچ دلالی پول بدهم

ملی پوش سابق فوتبال ایران که این روزها در تیم عمانی توپ می زند می گوید که اگر قرار بود در لیگ ایران بازی می کرد تیمی گیرش نمی آمد چرا که اهل بعضی رفتارها نیست.

زنیدپور: نمی‌خواستم به هیچ دلالی پول بدهم

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن سابق تیم های راه آهن و سایپا و تیم ملی که این روزها به لیگ عمان پیوسته است در رابطه با شرایط خود و تیم جدیدش به اظهارنظر پرداخت، وی که مدتی نیز در لیگ عراق توپ زده بود در رابطه با تفاوت های این دو لیگ و لیگ ایران می گوید:

طبیعا عمان از لحاظ حرفه‌ای بودن و کلاس و امکانات خیلی بهتر از عراق است، در این فوتبال ما عدم امکانات بی‌داد می‌کنند حداقل همان پولی که در ایران قرار است بگیرید را می‌گیرید و تنها تفاوتش این است که به موقع و به وقت خودش دریافتی دارید. قرارداد در لیگ ایران 500 ـ 400 تومان است اما شاید بتوانید 200 تومان آن را بگیرید اما در اینجا اگر 500 میلیون قرارداد ببندی همان مبلغ را دریافت می کنید.


او ادامه می دهد: از لحاظ کیفیت، باشگاهداری، ورزشگاه‌های آنها از ما بهترند، ما فقط در ایران یک ورزشگاه آزادی و بنیان‌دیزل گسترش فولاد داریم و دیگر زمینی نداریم که بتوانیم در آن به خوبی تمرین کرد اما تمام باشگاه‌ها در اینجا زمین دارند و امکانات فوق‌العاده است ولی وقتی اسم عمان به زبان می‌آید همه می‌گویند ای بابا عمان دیگه کجاست که رفتی! ما در اصل ادای حرفه‌ ای ها را در همه زمینه‌ها در می‌آوریم که متاسفانه در عمل هیچ کدام از فوتبال‌مان بگیرید تا مربی‌ها هیچ‌کدام حرفه‌ای نیستیم. 


او در رابطه با حضور در تیم راه آهن می گوید: تنها به خاطر آقای پاشازاده در لیگ یک حضور پیدا کردم و به هیچ عنوان لیگ یک بازی نمی‌کنم، نه اینکه غرور داشته باشم بحث این است که هر کسی حد خودش را بهتر می‌‌داند و حد من حضور در لیگ یک نبود، تنها به دلیل رفاقتی که با مهدی پاشازاده داشتم به راه‌آهن آمدم و در آنجا بازی کردم. 


زنیدپور در رابطه با قبول پیشنهاد عمانی ها گفت: از تایلند، بحرین و عراق پیشنهادهای خوبی داشتم اما عمان را به سایر پیشنهادها علی‌الخصوص به لیگ خودمان ترجیح دادم. شاید اگر قرار بود لیگ ایران را انتخاب کنم تیمی پیدا نمی‌شد که بتوانم فوتبال بازی کنم دیگر آنکه با مدیربرنامه‌ام که عرب زبان است خیلی صحبت کردم و بعد از تحقیقات بسیار اینجا را انتخاب کردم. منتظر این ننشستم که پیشنهادی از ایران به دستم برسد چون می‌دانستم دلال های فراوانی سر راه قرار دارند که باید برای رسیدن به هر تیمی، با آنها ارتباط برقرار کنم. 


او ادامه داد: من در 27 سالگی در عراق بازی کردم، الان هم از اینکه آمدم عمان راضی هستم. قصد توهین به آدم‌های خوب و سالمی که در این فوتبال کار می‌کنند ندارم ولی آدم‌ها سالم بیشتر بیرون نشستند چون اگر سالم باشی به درد نمی‌خوری، نمی‌خواستم به کسی توهین کنم اما حقیقت امر همین است و برای همین است که من بیرون از ایران فوتبال بازی می‌کنم و بیرون از ایران مشتری دارم. 


زنیدپور در پایان گفت: از مهدی پاشازاده یک تشکر ویژه می‌کنم که خیلی به من کمک کرد از لحاظ روحی روانی، فکری و فوتبالی و ... او چیزهایی به من یاد داد که هیچ کس به من آنها را یاد نداده بود، یک نیم فصل برایش بازی کردم و تمام تلاشم را کردم با اینکه همه با تلخی از هم دور شدند اما کار کردن زیرنظر پاشازاده یک تجربه خوب بود، او می‌تواند یک مربی بزرگ باشد با تجربه و کار بیشتر می‌تواند در سطح اول فوتبال ایران و آسیا مربیگری کند.

دیدگاه‌ها