کد خبر : 1384836 | 15 دی 1395 ساعت 09:19 | 45.5K بازدید | 16 دیدگاه

شکایتی علیه پرسپولیس و برانکو نمی‌شود

با اعتراض برانکو نسبت به حضور بازیکنانش در اردوی تیم ملی، کی روش در یک اقدام عجیب و غیرقابل پیش بینی از شاگردان پرسپولیسی اش خواست اردوی تیم ملی را ترک کنند و به تهران بازگردند.

به گزارش "ورزش سه"، البته حرف برانکو خیلی غیرمنطقی نبود به این دلیل که می گفت وقتی برنامه بازی با مراکش لغو شده بهتر بود اردوی تیم ملی در دبی هم لغو می شد و ملی پوشان در ایران با تیم های خود تمرین می کردند. از سویی ملی پوشان در تیم های باشگاهی دور رفت پرفشاری را پشت سر گذاشته بودند و با توجه به شروع دور برگشت از 22 دی ماه بهتر  بود چند روزی استراحت می کردند. 


در هر صورت برانکو بعد از اظهاراتی که علیه سازمان لیگ برتر؛ همچنین کی روش داشت به کمیته انضباطی دعوت شد. در آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال پیش بینی سختی علیه تیم هایی شده که بازیکنان خود را برای حضور در اردوی تیم ملی  آزاد نمی کنند. البته اعمال این بند از آئین نامه منوط به این است که سازمان تیم های ملی از باشگاه یا مربی شکایت کند که در این باره خبر رسیده سازمان تیم های ملی چنین نیتی ندارد و دوست دارد سوء تفاهمم پیش آمده بین کی روش و برانکو حل شود. به خصوص که هم تیم ملی بازی های مهمی را پیش رو دارد و پرسپولیس هم به عنوان مدعی قهرمانی طرفداران زیادی دارد و می کوشد که بعد از سال ها قهرمانی دوباره در لیگ برتر را جشن بگیرد. 


به نظر می رسد نشستی که کمیته انضباطی با حضور برانکو برگزار خواهد کرد دعوت او به آرامش است و اینکه اگر گلایه ای به برنامه های تیم ملی و سازمان لیگ برتر دارد باید آن را در فدراسیون فوتبال در حضور مدیران طرح کند نه در رسانه ها که باعث درگیری و تنش شود.

 

1170715

دیدگاه‌ها