کد خبر : 1384858 | 15 دی 1395 ساعت 10:35 | 87K بازدید | 32 دیدگاه

دعوت نکردن پرسپولیسی‌ها، یک تصمیم خطرناک!

کی روش در لج و لج بازی و شاید بهتر است این طور اذعان کنیم در تصمیمی که می گیرد اصرار می ورزد و کمتر پیش آمده از حرفی که زده برگردد.

دعوت نکردن پرسپولیسی‌ها، یک تصمیم خطرناک!

به گزارش "ورزش سه"، برانکو یک روز بعد از اینکه از دعوت 7 بازیکن تیمش به تیم ملی ابراز خوشحالی کرد به کی روش تاخت و گفت که او به جای تمرین در دبی باید به ملی پوشان اجازه می داد که استراحت کنند و بعد در تمرینات تیم های باشگاهی شان شرکت کنند. حرف های برانکو چنان کی روش را برافروخت که ملی پوشان پرسپولیس را به صف کرد و آنها را به تهران برگرداند. 


او حالا با دیگر ملی پوشان بی دغدغه در باشگاه ایرانیان دبی تمرینات را پیش می برد. البته همانند آتش زیر خاکستر است و شک نکنید در اولین فرصت جواب برانکو را خواهد داد. شاید او منتظر سفر به تهران است تا در حضور خبرنگاران حرف هایش را بزند و شاید به این خاطر در این برهه از زمان نمی خواهد پاسخ برانکو را بدهد که از سوی فدراسیون فوتبال دعوت به آرامش شده و گویی فدراسیون فوتبال به او نوید داده این بار خود ماجرا را پیگیری می کند و در اولین گام برانکو را به کمیته انضباطی احضار کرده است. 


اما در محافل فوتبالی زمزمه شده که کی روش برای اردوی اسفند ماه به منظور برگزاری بازی با قطر و چین ملی پوشان پرسپولیس را دعوت نخواهد کرد! 


این اتفاق خیلی هم دور از ذهن نیست به خصوص که کی روش پیش تر از کنار نام ها به آسانی گذشته بود. نام هایی چون فرهاد مجیدی  علی کریمی – مجتبی جباری – مهدی رحمتی – فریدون زندی – پیام صادقیان و... 


دیدید که بعداز خداحافظی مهدی رحمتی و مجتبی جباری هیچ تلاشی برای متقاعد کردن این ها برای ادامه حضور در تیم ملی نکرد و در ادامه با بازیکنانی کار را پیش برد که تصور نمی شود راه تیم ملی را برای دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده هموار کنند. 


در این برهه از زمان اتخاد چنین تصمیماتی از سوی کی روش راحت تر است به این خاطر که این روزها کی روش سه تیم دارد. یک تیم در داخل زمین. یک تیم روی نیمکت و یک تیم بیرون که دعوت نمی شوند. ترافیک در خطوط سه گانه آن قدر زیاد است که کی روش می گوید برای انتخاب لیست نهایی دچار سردرد می شود و گاهی مجبور است با دستیارانش ساعت ها جلسه بگذارد و حتی برای آرام شدن قرص مصرف کند. 


اتخاذ چنین تصمیمی از سوی کی روش که البته هنوز تایید نشده و در حد یک حرف است یک تصمیم خطرناک است. تصمیمی که اگر اتخاذ شود هم به ضرر تیم ملی است و هم پرسپولیس و از همه بدتر موجب تقابل منفی هواداران پرسپولیس با تیم ملی خواهد شد و امیدواریم کی روش دست کم در این ماجرا کمی منعطف عمل کند و به خاطر دعوا با برانکو ملی پوشان پرسپولیس را قربانی نکند.

دیدگاه‌ها