کد خبر : 1385988 | 19 دی 1395 ساعت 14:04 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

حضور رحمانی در ورزش زورخانه‌ای

مدیرعامل باشگاه یاسین پیشروی قم با حضور در زورخانه امام علی (ع) خبرساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع)  مراسمی در زورخانه امام علی (ع) برگزار شد که در این مراسم بعد دینی زورخانه مورد توجه ویژه قرار گرفت. در این مراسم علی افشارپور، رئیس هیأت باستانی سازمان صنایع دفاع گفت: ورزش باستانی یکی از ورزش هایی است که علاوه بر سلامت جسم به تزکیه روح نیز می پردازد و فرهنگ برادری و مودت را ترویج می‌دهد. از آنجا که  مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای را بر ترویج ورزش باستانی نمودنده و فرموده‌اند که «ورزش باستانی یک ورزش زیبا و هنری است که باید آنرا ترویج کنید» ما نیز در پی این هدف در صدد ترویج این ورزش و آشنایی جوانان و نوجوانان با پیشکسوتان این ورزش بوده‌ایم و در مناسبت‌های مذهبی با دعوت از این دوستان در راستای فرمایش مقام معظم رهبری حرکت کرده‌ایم.

 

1172014


در این مراسم که با حضور علی قاسمی نایب رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای شمیرانات تهران برگزار شد به پاسداشت زحمات جانبازان مراسم تجلیلی صورت گرفت و با اهداء شال به جانبازان در گود زورخانه همت این دلاور مردان ستوده شد.


از اتفاقات جالب این مراسم می توان به حضور علی رحمانی، مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو در آن اشاره کرد. مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو که علاقه وافری به ورزش دارد و خود نیز در تکواندو فعالیت می‌کرده، بعد از موفقیت‌های روزهای اخیر تیم های تکواندو و فوتسال این باشگاه، اکنون در این زورخانه حضور یافته و به انجام مراسم پرداخت.

دیدگاه‌ها