کد خبر : 1386904 | 23 دی 1395 ساعت 19:26 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید به بلوغ تاکتیکی برسیم

کاظمی: این 10 درصد توان ماشین‌سازی است

سرمربی ماشین سازی پیش از دیدار فولاد در خصوص شرایط تیمش در نشست خبری به صحبت پرداخت.

کاظمی: این 10 درصد توان ماشین‌سازی است

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی که هدایت تیم قعرنشین ماشین سازی را برعهده گرفته، اکنون تیم فولاد خوزستان را پیش روی خود می بیند. او در نشست خبری پیش از این دیدار در خصوص آخرین شرایط ماشین سازی پیش از این تقابل صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.


وی در خصوص شرایط تیمش گفت: از لحاظ روحی بازیکنان ما به این اعتقاد رسیدند که باید هر تیمی را شکست داده و وقتی دیدند در یک بازی می‌توانند سه گل بزنند، از لحاظ روحی ارتقا یافته و در آمادگی هستند. در این مدت بیشتر روی تمرینات تاکتیکی کار کردیم و امیدوارم به بلوغ تاکتیکی رسیده و بتوانیم در برابر حریفان خود به نتیجه خوب برسیم.


کاظمی در خصوص بازیکنان تازه وارد نیز گفت: کارت بازی حمید علی عسگر رسیده و مهری را نیز به دلیل محرومیت نداشته و دیگر بازیکن محروم و مصدوم نداریم.


سرمربی ماشین سازی درباره وضعیت این تیم نیز گفت: واقعیت این است که ما در لیگ 10 درصد هستیم و این برایم راضی‌کننده نیست، اما با همین میزان آمادگی می‌توانیم در لیگ خیلی حرف‌ها داشته باشیم. الان برای تیم تراکتورسازی نیز تماشاگر کم می‌آید و این برای فوتبال تبریز بد است، اما امیدواریم در بازی فردا تماشاگران ماشین‌سازی در ورزشگاه حضور یافته و با تشویق‌های خود ماشین‌سازی را در کسب پیروزی کمک کنند.


کاظمی در خصوص حریف خود در بازی فردا گفت: فولاد خوزستان تیم خوبی است و از یک مربی جوان و آینده دار بهره می‌برد و فردا حریف سختی برای ما خواهد بود.

دیدگاه‌ها