کد خبر : 1387246 | 24 دی 1395 ساعت 22:50 | 67.4K بازدید | 0 دیدگاه

تبانی سن پترزبورگ، ایران از صعود باز ماند!

تیم ملی نوجوانان از صعود به مرحله حذفی جام جهانی کوچک – تورنمنت سن پترزبورگ بازماند!

تبانی سن پترزبورگ، ایران از صعود باز ماند!

 

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در حالی رخ داد که تیم ملی امروز در برابر تیم ملی مولداوی ارایه گر بازی شایسته ای بود و با نتیجه 5-0 به برتری دست یافت.


تیم ملی نوجوانان پیش از این بازی در برابر اسلوونی به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت و از تیم سن پترزبورگ دو بر یک شکست خورده بود.

اگر تیم سن پترزبورگ در بازی امروز مقابل اسلوونی به برتری می رسید این تیم ایران بود که به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کرد اما در کمال تعجب تیم سن پترزبوگ بازیکنان ذخیره اش را به مصاف اسلوونی فرستاد و نتیجه را 3 بر صفر باخت تا این دو تیم – تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها باشند.

بازی سن پترزبورگ با نفرات ذخیره در برابر اسلوونی اعتراض ایرانی ها را به همراه داشت. هر چند که تغییری در سرنوشت تیم ها ایجاد نمی کند.

با این نتایج تیم زیر 17 سال ایران در ادامه این بازی ها که با حضور 16 تیم برگزار می شود باید در نیمه پایین جدول و در میان تیم هایی که از صعود باز مانده اند بازی کند. ایران در این مرحله هم سه بازی خواهد داشت که اولین بازی ایران در برابر تیم جوانان آذربایجان خواهد بود که پس فردا برگزار می شود.

دیدگاه‌ها