کد خبر : 1387343 | 25 دی 1395 ساعت 11:38 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد: چلسی نباید صدر جدول را از دست بدهد

ادن هازارد، ستاره چلسی، از هم تیمی هایش خواست که به دلیل نتایج خوب شان مغرور نشوند و روی دیدارهای شان در لیگ برتر تمرکز کنند.

هازارد: چلسی نباید صدر جدول را از دست بدهد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته علی رغم شکست در آخرین دیدارشان در لیگ برتر مقابل تاتنهام، همچنان با 5 امتیاز برتری نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارند. اما هازارد معتقد است که تیمش هنوز راه زیادی برای رسیدن به قهرمانی پیش رو دارد.

 

او به خبرنگاران گفت:" می دانیم که این لیگ دشوار است؛ هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ می دهد. هر اتفاقی ممکن است پیش بیاید.

 

اکنون ما در صدر جدول قرار داریم اما سایر تیم ها هم قوی هستند و می خواهند فاصله را کاهش بدهند و خیلی سریع برگردند. ما باید برای همه اتفاقات ممکن آماده باشیم. ما در صدر قرار داریم و می دانیم که باید چه کاری انجام بدهیم."

 

 

1173197

 

 

چلسی امشب در لیگ برتر مقابل لسترسیتی، قهرمان فصل قبل، قرار می گیرد که شرایط خوبی ندارد و هازارد تایید کرد که با توجه به شرایط فصل قبل تیمش، وضعیت تیم حریف را درک می کند.

 

" شرایط دشواری است؛ مانند چلسی فصل قبل. ما قهرمان شده بودیم اما فصل بعد از قهرمانی همیشه دشواراست زیرا حریفان می خواهند تیم قهرمان را شکست بدهند.

 

آنها باید با بازی در چمپیونزلیگ هم کنار بیایند بنابراین باید انرژی بیشتری بگذارند. ضمن اینکه بازیکن مهمی مانند انگولو کانته را هم از دست دادند. ما سرشار از اعتماد به نفس هستیم. ما مقابل تاتنهام در آخرین دیدارمان شکست خوردیم اما در صدر جدول گروه هستیم و همچنان می خواهیم در صدر بمانیم."

دیدگاه‌ها