کد خبر : 1387697 | 26 دی 1395 ساعت 17:05 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

رفاقت زیادی با شهرام محمودی دارم؛

طارمی: سوال فوتبالی نه، والیبالی بپرسید!

مهدی طارمی و محسن مسلمان که برای تماشای دیدار دو تیم بانک سرمایه و هاوش گنبد در خانه والیبال حاضر شده بودند، به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

طارمی: سوال فوتبالی نه، والیبالی بپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی و محسن مسلمان میهمان دیدار دو تیم بانک سرمایه و هاوش گنبد در خانه والیبال بودند. مهاجم تیم پرسپولیس در پایان این دیدار و در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد حضور در خانه والیبال برای تماشای این دیدار گفت: «من و محسن مسلمان بازی های لیگ والیبال را در صورتی که وقت داشته باشیم حتما دنبال می کنیم. بازی های  پیکان و بانک سرمایه را؛ رفاقت زیادی هم با شهرام محمودی دارم که سعی می کنم بازی های بانک سرمایه را از نزدیک ببینم. از شهرام پرسیده بودم که بازی شان چه زمانی است و خدا را شکر توانستم این بازی را از نزدیک دنبال کنم. البته بازی با پیکان را هم می خواستم ببینم که شرایط مهیا نشد».


مهدی طارمی که با گلی که در دیدار مقابل سایپا به ثمر رساند بهترین گلزن تیم پرسپولیس در ادوار لیگ برتر با 31 گل شد، در مورد سوالی در این خصوص گفت: «لطفا سوال های والیبالی بپرسید؛ سوال های فوتبالی را جواب نمی دهم».


طارمی با گفتن این جمله که فقط به سوالات والیبالی پاسخ می دهد، در مورد علاقه خود به والیبال ادامه داد: «در بازی های آینده هم اگر در اردو نباشیم سعی می کنم بازی ها را ببینم و به خصوص بازی پیکان و بانک سرمایه را اگر اردو نباشیم، حتما به ورزشگاه می آیم».


وی در پاسخ به این سوال که بیشتر طرفدار کدام تیم است، عنوان کرد: «من بیشتر طرفدار بانک سرمایه هستم و محسن مسلمان طرفدار پیکان».

دیدگاه‌ها