کد خبر : 1389061 | 01 بهمن 1395 ساعت 19:32 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: تاتنهام‌ با سبک‌ محبوب من‌ بازی‌ می‌کند

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مورد شرایط تیمش در آستانه دیدار حساس برابر تاتنهام صحبت کرد.

گواردیولا: تاتنهام‌ با سبک‌ محبوب من‌ بازی‌ می‌کند

 

به گزارش "ورزش سه" سیتیزن ها در شرایطی فردا در خانه میزبان تاتنهام هستند که با صدر جدول 10 امتیاز فاصله دارند.

 

انتقادات زیاد از سرمربی سیتی: "این انتقادات کاملا طبیعی است و بخشی از شغل مربیگری محسوب شده و هر کسی باید آمادگی پذیرش آن را داشته باشد".

 

براوو و عملکرد نه چندان موفق در دروازه سیتی: "نتایج ما فقط به خاطر عملکرد دروازه بان نیست. شاید این صحبت به نفع من باشد اما ما باید بهتر بازی کنیم و از شانس های گلزنی استفاده کرده و به حریفان اجازه ندهیم موقعیت های خود را به راحتی تبدیل به گل کنند. ما باید در دفاع و حمله قوی تر باشیم و من از خودم، براوو و همه بازیکنان انتظار بیشتری دارم".

 

 

1174651

 

 

امکان استفاده از گابریل در ترکیب: "گابریل کاملا آماده است و می تواند در ترکیب قرار بگیرد اما او بسیار جوان است و ما نباید فکر کنیم که وی قرار است حلال همه مشکلات سیتی باشد. اما گابریل بازیکن باکیفیتی است و قطعا به ما کمک فراوانی خواهد کرد و اگر او از ابتدای فصل کنار ما بود شاید شرایط بهتر بود. ما باید در مورد او صبور باشیم اما وی نیز در کنار دیگر مهاجمان به ما کمک خواهد کرد".

 

شرایط تاتنهام: "آنها تیم فوق العاده ای هستند و به عنوان یک هوادار از بازی تاتنهام لذت می برم. شرایط آنها شبیه چلسی است اما در سومین فصل حضور پوچتینو روی نیمکت تاتنهام، این تیم به سبک مورد علاقه من بازی می کند".

 

قرار ملاقات با آگوئرو: "هیچ صحبتی در مورد قرارداد و مسائلی از این دست نداشتیم. آگوئرو بسیار پولدار است و علاقمند بود سرمربی خود را به مراسم شام دعوت کند".

دیدگاه‌ها